Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Å møte et rotete stuebord om morran, samma om det er helg eller hverdag.

Uoppredde senger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Folk som heile tiden skal klage og sutre over sin egen livssituasjon.

Samtidig som de ikke gidder å løfte en eneste finger, for å forandre på sin egen situasjon.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med påsken friskt i minne irriterer jeg meg over folk i slalombakken som ikke stopper på toppen av et heng før de setter utfor. Å gi bånn gass før du i det hele tatt vet om det befinner seg folk midt i bakken er livsfarlig. Selv om du i utgangspunktet er god på ski og føler deg trygg på at du klarer å svinge unna uansett hastighet, så kan det faktisk slå feil.

Endret av Clarity
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som sier ting bare for å starte en diskusjon/krangel. 

Jeg har en kollega som uansett hva noen sier, skal si det motsatte, KUN for å starte en krangel. Han elsker å småkrangle. En ting er om en person sier at han synes elbiler er en fin ting. Da skal han selvsagt komme med masse drit om elbiler i forhold til bensinbiler. Neste dag kan han ta stikk motsatt standpunkt om en annen sier at elbiler er noe drit, det er bensin som er tingen. 

Mye verre er når han gjør det på en måte ødelegger gleden for andre. Som når en kollega var så stolt og kry for han hadde kjøpt seg sin første flett nye bil, en elbil. Å da komme med masse skit om elbiler, når det var tydelig hvordan det ødela gleden for den tidligere stole bileier var så utrolig dårlig gjort. 

Og enda verre, da en av våre kollegaer som ble offer for nedbemanning var så glad og lettet for hun hadde fått nye jobb, benyttet han anledningen til å hive på med drit om det firmaet hun hadde fått i jobb med. Gud så sint jeg ble da >:( 

Anonymkode: 88084...447

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg får fnatt av at mange mennesker egentlig er veldig falske, men klarer å ta seg selv på alvor. Det er det største mysteriumet.

Anonymkode: 7803d...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du sitter og ser på en tv-serie med noen,og de hele tiden "hvem er det?"

Hva med å vente litt og se,så kanskje du kjenner igjen den som er der eller kanskje det er en helt ny person?

Blir bare så utrolig lei av spørsmål hvem alle er når jeg kanskje ikke vet det eller helst vil følge med på det som skjer. Ofte er det jo ikke en enkel forklaring,og man må bruke en hel masse tid på å forklare ting for folk med kortidshukommelse eller folk som ikke gidder å vente og se litt.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sommerdekk har en påkrevd mønsterdydbe på minst 1,6 mm. Som om det i det hele tatt lar seg gjøre å måle den så nøyaktig. De kunne holdt seg til hele millimeter slik som på vinterdekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som snakker når vi ser på film/tv. En ting er å kommentere det man ser på. Men det som virkelig får meg til å gå på veggene er når de plutselig spør om noe helt urelatert, som "planer for ferien, da?" når vi sitter og ser en film de selv har valgt.. Jeg klarer ikke følge med på filmen og snakke om noe helt annet samtidig! Hold kjeeeeffftttt!!!

Anonymkode: 88084...447

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nevian skrev:

At sommerdekk har en påkrevd mønsterdydbe på minst 1,6 mm. Som om det i det hele tatt lar seg gjøre å måle den så nøyaktig. De kunne holdt seg til hele millimeter slik som på vinterdekk.

Hørt om disse? Kan fås i alle bil- og dekkforhandlere. ;) Spoiler pga stort bilde.

Spoiler

20.7098a.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Devilheart skrev:

Hørt om disse? Kan fås i alle bil- og dekkforhandlere.

Joda, men en tidel av en millimeter? Det er liiite as!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke mye å måle, men de målerne hjelper mye. :) Har par sånne der både 1,6 og 3 er merket godt synlig. Alternativt finnes digitale også for mer nøyaktig måling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Treige mennesker får jeg å helt fnatt av! Slike somlekopper er helt umulig å lage avtaler med. Du vet aldri når de kommer. Hater å stå vente på treige mennesker. Har bedre ting å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker som absolutt skal gjøre ting andre rundt dem blir kritisk syke av. Egodeluxe.

Anonymkode: ade6d...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skriver med dialekt!

Folk med mange skrivefeil, i nærmest hver eneste setning!

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At og/å er så jævlig vanskelig for så mange. Leser tekster med slike feil med en lys barnslig stemme, og det er vanskelig å ta folk seriøst når de ikke engang greier å skrive skikkelig.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Folk som ikke respekterer båndtvangen.
- Folk som har små hunder og tror de slipper unna med å ikke dressere dem fordi de er så små og kan ikke gjøre en flue fortred uansett. Etter at jeg fikk egen hund har jeg faktisk blitt redd for små hunder pga dette. 

Anonymkode: f68b6...8da

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Folk som ikke respekterer båndtvangen.
- Folk som har små hunder og tror de slipper unna med å ikke dressere dem fordi de er så små og kan ikke gjøre en flue fortred uansett. Etter at jeg fikk egen hund har jeg faktisk blitt redd for små hunder pga dette. 

Anonymkode: f68b6...8da

Så enig i siste punkt. Før vi fikk hund har jeg ikke tenkt så mye over det, men heregud så mange aggressive småhunder som er ute å går! Jeg hater å møte på disse små "nusselige" hundene i flexibåndsom fyker rett mot oss og knurrer, flekker tenner og bjeffer som bare det. Jeg er også blitt veldig skeptisk til små hunder nå. Jeg har aldri opplevd det samme med større hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...