Kristanna Skrevet 31. mars 2016 #2361 Del Skrevet 31. mars 2016 Folk som ikke lukker igjen skaper og skuffer. Hva er greia med å gå fra et kjøkken med alle skuffer og dører halvåpne? Ser så rotete ut. Og hvorfor lukke igjen skapdøren halvveis? Da kan man vel likesågodt lukke den helt igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2362 Del Skrevet 31. mars 2016 Folk som krangler og kverulerer bare for moro skyld, og som ikke lar det ligge, selv om det er klart at "oftene" deres ikke har det moro. Har en kollega som hver bidige jævla lunsj tar fatt i noe en stakkar har sagt, gjerne i en bisetning, og skal krangle og kverulere og mase om det. Blir gal av det, har hendt jeg har tatt med meg en halvspist matpakke og bare gått og spist på et møterom for jeg orker ikke høre på lenger. Anonymkode: 88084...447 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2363 Del Skrevet 31. mars 2016 Å få tilsendt penisbilder på PM... Anonymkode: 916fd...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2364 Del Skrevet 31. mars 2016 Folk som har NULL saklige argumenter, for sitt eget ståsted. De bare sier sin mening, og "sånn er det bare med denne saken" Dersom noen andre kommer med noen mot-argumenter, så spiller det overhodet ingen rolle hvor velbegrunnede, saklige og gode argumenter man har. Folk som mener at man tar feil, sier bare at "du tar feil" eller "du er en stor tulling" uten å komme med noen som helst argumenter eller noe - for å forklare HVORFOR man egentlig mener at de andre tar feil.... i tillegg løper dem rett til administrator / moderator for å klage og sutre over hvor slemme de mener at mot-debattantene deres er!!! Anonymkode: 625e4...0c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 31. mars 2016 #2365 Del Skrevet 31. mars 2016 En forferdelig nysgjerrige person som absolutt må vite hva du får igjen eller hvor mye skattesmellen blir. Kjenner ei som måååå spørre meg hver bidige år. Har lært, ho får ikke vite noen sum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. mars 2016 #2366 Del Skrevet 31. mars 2016 At det snør som bare juling. Det er vår for faen! Selv om det ikke er uvanlig med litt snø i slutten av mars og i april. Håper ikke det legger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2367 Del Skrevet 31. mars 2016 49 minutter siden, Salka skrev: At det snør som bare juling. Det er vår for faen! Selv om det ikke er uvanlig med litt snø i slutten av mars og i april. Håper ikke det legger seg. Hvor bor du? Jeg bor på Sørlandet og her er det full vår. Ikke for å gni det inn men. Anonymkode: ed31a...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. mars 2016 #2368 Del Skrevet 31. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Jeg bor på Sørlandet og her er det full vår. Ikke for å gni det inn men. Anonymkode: ed31a...174 Østlandet, Oslo-området. Var full vår her og til plutselig vinteren gjorde et lite comeback nå. Men heldigvis har det gitt seg nå og snøen la seg ikke. Den får holde seg unna frem til slutten av november nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 31. mars 2016 #2369 Del Skrevet 31. mars 2016 At klørne til bikkja vokser som om de får betalt for det. Føler jeg ikke gjør annet enn å file klør. At folk ikke kan vise respekt ovenfor andre som ikke har samme tro som seg selv. At en sykdom skal være så ødeleggende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 31. mars 2016 #2370 Del Skrevet 31. mars 2016 Den 12. mars 2016 at 23.24, DreamOn skrev: Folk som sitter med Iphonen sin på kino! Jeg har ikke betalt 110 kr for å har det jævla lyset i sidesynet mitt under hele filmen! Hvorfor i svarte gidder du å gå på kino når sitter å ser på telefonen din i 1,5 time stedet?? Helt enig i dette,sist jeg var på kino var det en som holdt på med moblien sin hele tiden,det ødela hele filmen for meg og jeg var kjempeskuffet og lei meg,det var en god film også og så blir den ødelagt på denne måten,sjønner ikke at det er mulig å ikke kunne legge vekk mobilen for et par timer,helt sykt tåpelig,blir faktisk litt sint inni meg når slike tåpelige ting skjer,men tørr liksom ikke å gi beskjed,er alltid så redd for å bli kjeftet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2371 Del Skrevet 31. mars 2016 De som skriver " Whop, whop , etter en setning! Hva betyr det ? Anonymkode: 7e3bf...b9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 31. mars 2016 #2372 Del Skrevet 31. mars 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. - pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2373 Del Skrevet 31. mars 2016 At det går så latterlig mye SØPPEL på norsk TV. Jeg ser ikke så veldig mye på TV. Men det står ganske ofte på i bakgrunnen, når jeg er på besøk hos noen andre. For litt siden gikk det ett eller annet "reailty-program" hvor en figur satte opp en barneseng eller noe (sikkert fra IKEA) og dama hans var fryktelig stolt over at denne figuren faktisk hadde klart å sette opp denne senga helt aleine! Deretter var det det noe preik om å være modell og mote-bransjen, og ett eller annet kvinnfolk var på en slags "photo-shoot" sammen med den lille babyen sin.... Er dette virkelig norsk TV på det aller beste ? Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. mars 2016 #2374 Del Skrevet 31. mars 2016 Folk som avbryter og ikke lar meg få snakke ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2375 Del Skrevet 1. april 2016 - Baksnakking. - Folk som ikke tar ansvar for sitt eget liv. - Mennesker som ljuger en midt opp i fleisen. - Såkalt projectering (det var det noen kalte det) av andre menneskers negative følelser, negative tankesett om sitt eget liv som de på død og liv skal presse inn i andres liv selv om ting går bra. - Folk som ikke mener at livet skal gå bra. - Folk som mener at det å ha såkalt god selvtillit er noe man burde hatt julig for. Ok? - Kamerater som ringer og forteller om baksnakkende venninner, som deretter setter seg ned med dem og plutselig nikker seg enig i alt dem sa. Som de visstnok i flere år har ment har vært helt tragisk. - Mennesker som rakker ned på andres utseende. - Folk som ler av mennesker med funskjonshemninger. - Mennesker som kommer inn i livets ens for å forsøke å finne ut av hva man mener og gjør, for å formidle det til vennekretsen sin, for deretter og videreformidle alt man sa helt feil. For å få det til å virke som om man mener noe helt annet. - Personer som mobber Triana, Fotballfrue, og lignende. - Personer som tyner, mobber og lynsjer personer som har hatt det vanskelig. Dvs: folk uten empati og forståelse. - Sosial-stalking, eller sosial-overvåking. #slitsomt - Fordommer (les: alle punktene over). Anonymkode: 12ccc...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2376 Del Skrevet 1. april 2016 Folk som følger slavisk med på alt av Paradise Hotel, Sophie Elise og slikt fullstendig unødvendig piss. 0g alle som mener at slike ting bare er noe fordømt piss, blir stemplet som "en knøl" Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. april 2016 #2377 Del Skrevet 1. april 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2378 Del Skrevet 1. april 2016 Nynorsk er egentlig ikke noe ekte språk. Nynorsk finnes egentlig ikke som noen vanlig dialekt. Det er fullstendig kunstig konstruert av folk som ønsker å føle seg spesielle.. Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. april 2016 #2379 Del Skrevet 1. april 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nynorsk er egentlig ikke noe ekte språk. Nynorsk finnes egentlig ikke som noen vanlig dialekt. Det er fullstendig kunstig konstruert av folk som ønsker å føle seg spesielle.. Anonymkode: 625e4...0c5 Ja, Ivar Aasen var veldig spesiell og gjorde i grunnen en god ting i mine og mange andres øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. april 2016 #2380 Del Skrevet 1. april 2016 Facebook! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå