Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Clarity skrev:

En ting er at du ikke liker den klesstilen, men irriterer det deg virkelig at andre går i ting du ikke liker? :P Det påvirker jo ikke deg direkte?

Ja noe som er så teit ja. Sko,gensere osv nei så kart ikke men gutter i thights. WTF ??  Om jeg ikke hadde en vanlig jobb å brydde meg om rettigheter skulle jeg banka opp gutter i tights. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Viking1980 skrev:

Ja noe som er så teit ja. Sko,gensere osv nei så kart ikke men gutter i thights. WTF ??  Om jeg ikke hadde en vanlig jobb å brydde meg om rettigheter skulle jeg banka opp gutter i tights. 

Hvorfor det? Redd de skal ta fra deg oppmerksomheten fra damene? :fnise: 

Og nei, jeg personlig syns ikke mannfolk i tights er pent, men folk får gå som de vil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Hvorfor det? Redd de skal ta fra deg oppmerksomheten fra damene? :fnise: 

Og nei, jeg personlig syns ikke mannfolk i tights er pent, men folk får gå som de vil. 

Jeg er 184 høy å 95 kg å veltrent. Bryr meg veldig lite om noen prøver å ta fra meg oppmerksomheten .)

Jeg trener alltid i t-shirt å genser. Du ser aldri meg i singlet det synes jeg også er helt teit. Går ikke på gymmet for å vise meg frem men for å trene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som griner for ingenting.

Hysteriske folk som hyler og sånt .Det er sykt slitsomt

Endret av lovedrug
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som gjør ting unødvendig sakte, gjerne på en veldig ineffektiv måte. Jeg har en venninne som gjør meg gal hver gang hun inviterer til middag. Hun er aldri klar i tide, så hun står og lager når jeg kommer, og skal IKKE ha hjelp. Det holder på å rable for meg når hun skjærer en kyllingfilet i strimler, og så tar én og én strimmel og skjærer i terninger. Ta nå bare og legg alle strimlene ved siden av hverandre og kutt alle samtidig da, for svarte satan!!! ARRGGG!!!! 

Anonymkode: 88084...447

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg har sett dette på så mange tjenester fra alt fra film og serier og det er så irriterendes! Det verste er når det kommer opp en slik survey dritt som vi må ta :sinna: Internett kan være skikkelig irriterendes til tider :P

Det et skikkelig irriterende!  'Blir gal når de får det til å tro det er gratis, men nei da. Det er jo ikke det :roll: Adblock har jeg. 

Anonymkode: ed31a...174

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Viking1980 skrev:

Jeg er 184 høy å 95 kg å veltrent. Bryr meg veldig lite om noen prøver å ta fra meg oppmerksomheten .)

Jeg trener alltid i t-shirt å genser. Du ser aldri meg i singlet det synes jeg også er helt teit. Går ikke på gymmet for å vise meg frem men for å trene. 

Du trener altså i T-skjorte OG genser, men har ingenting på underkroppen (siden det var det du snakket om...)?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, sofie777 skrev:

Du trener altså i T-skjorte OG genser, men har ingenting på underkroppen (siden det var det du snakket om...)?

Lol.no tror du jeg går naken ?   .) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow, det er kommet inn over 110 sider med irriterende ting!

Tydeligvis veldig mange irriterende ting her i verden...  :tongue:

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi jenter har så stort behov for å snakke om følelser, mens gutter ofte bagatelliserer mange ting som handler om følelser. Dagens irritasjon, fordi det fører til uunngåelige konflikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er inne på en nettside og når jeg skal klikke meg ut,  så kommer det opp, er du sikker på du vil forlate denne siden?  Eh JA! Hvorfor tror du jeg prøver å klikke meg ut da? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, LeilaS skrev:

Når jeg er inne på en nettside og når jeg skal klikke meg ut,  så kommer det opp, er du sikker på du vil forlate denne siden?  Eh JA! Hvorfor tror du jeg prøver å klikke meg ut da? 

I tilfelle du bommet med musepekeren din, og kom i skade  for å trykke på noe feil ved ett uhell?  :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tilfelle du bommet med musepekeren din, og kom i skade  for å trykke på noe feil ved ett uhell?  :P

Ja, det er i alle fall utrolig irriterende. Har noen få ganger opplevd å ikke komme meg ut av siden en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt normal-vektige folk som mener at de selv burde tatt av minst 10 kilo eller mer. Samtidig som det sitter minst ett par lettere overvektige (med ett par kilo for mye på skrotten) :angry:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11 November, 2015 at 0.17, AnonymBruker skrev:

Folk som går tur med hunden, hunden bæsjer, de plukker den og meg pose, pakker den inn, også kaster de posen på bakken igjen!!! Blir så sinna når jeg ser disse posene ligge rundt på bakken! Hallo, den bæsjen hadde tatt en uke å bli borte, men nå så bil den jo ligge der i så lang tid det tar for plast å bryte ned, som jeg ikke husker akkurat nå, men det er nok mye lenger enn en uke! Hvorfor gjøre en større innsats på å forsøple mer?? Også i skogen til og med? Du trenger ikke en gang plukke opp i skogen! 

Anonymkode: ddf4c...47b

Dette er jo tragisk. Hvis jeg hadde sett noen gjøre dette ville jeg følt meg fristet til å plukke opp posen og kaste den i hodet på dem. 

Anonymkode: 8bec8...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Folk som ikke kommer på tiden og ikke sier ifra. Synes virkelig det er en uting når man har en avtale, og den andre parten ikke dukker opp. 

Hadde selskap i dag med 10 stykker. De begynte ALLE å rulle inn fra 16.15 til 16.45. Maten var klar klokken fire og jeg synes dette er så respektløst. Nei, ingen ga beskjed om at de var forsinket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 25.10.2015 at 16.35, sofie777 skrev:

Skolen rett i nærheten som har en ringeklokke som ringer i tide og utide. Heldigvis så langt unna at det ikke er veldig plagsomt, men hører det.

Og det får deg til å gi opp ditt eget land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At NRK sender så fryktelig mye kjedelig vinter sport på TV - og langt utover kveldene også! Hvorfor kan de ikke heller sende dette midt på dagen, i steden for?

Om morgenen og midt på dagen er det jo (som regel) aldri noe spennende eller interessant å se på TV uansett. Bortsett fra repriser av ting som har blitt sendt opp til fleire ganger tidligere.

Men på kveldstid kan det jo faktisk  være en del spennende programmer (både TV-serier og filmer) på andre TV-kanaler som hadde vært langt morsommere (og spennende) å følge med på...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
Den 12. november 2015 at 1.04, Version 2.0 skrev:

Å skylle Biola kartonger eller annen syrnet melk. De blir jo ikke rene, så må åpne de helt. Faen til arbeid. 

Bråkete barn som springer ut forbi vinduene mine, roper og skråler. Av og til må jeg sjekke at de ikke har vandalisert bilen min, da det i blant høres ut som en krigssone der ute. Er glad det er vinter nå. Da er de mer inne. 

Kolleger som må ha alt inn med teskje. Og kolleger som ikke følger retningslinjer eller bestemmelser som er tatt, men bare kjører sitt eget løp fordi "sånn har vi alltid gjort det" og de tror alltid at de vet best. 

Smuler eller annet matavfall som er på gulvet. Kan ikke fordra det hos meg selv eller hos andre. Og det er sykt ille om jeg får det fastlimt under en sokk. 

Å ikke få sove, å vri seg så mye at lakenet blir helt krøllete. Hater krøllete laken. 

Sure folk som ikke hilser tilbake når jeg hilser til de. Eller sure blir vel feil ord. Tenker vi heller kaller de bitchy. 

Å skulle ha noe spesifikt og viktig på butikken som du tror du husker. Du kommer endelig til kassa, dritsliten etter jobb, har en overstimulert og sliten 5-åring med deg som ikke hører etter, det er din tur i køen og du oppdager at du har glemt det viktigste du skulle ha. Og alt du ville var å betale, hoppe i bilen og låse deg inn i ditt eget hus så du kan være sliten i joggebuksa di. 

Andre bilister. Og syklister. 

hihihi jeg er sååå enig i dette med med smuler eller mat på gulvet,værste jeg vet er å trø i matrester å ha det hengende under føttene,er bare så æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...