Gå til innhold

17. mai klær - Panikk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver 17. mai de siste 10 åra har jeg alltid vært så heldig med været der jeg har vært, at jeg har kunnet kle på meg kjole, skjørt osv. Men i år ser det ut til at det ikke blir bra nok vær til det, blir rett og slett for kaldt.

Slo meg akkurat at jeg da ikke aner hva jeg skal ha på meg! Min umiddelbare tanke var dressbuksa, men den er jeg ganske sikker på at jeg har slanka meg ut av med minus 10-15kg... Ellers har jeg liksom bare jeans! Kan vel ikke dra på sorte strømpebuser a la dette til skjørt?

http://bloggfiler.no/paulinesol.blogg.no/images/387140-11-1263249960635.jpg

Herregud hva gjør jeg? :bond:



Anonymous poster hash: b49a5...b82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På H&M har de kjempefine sorte strømpebukser i 200 den. Har brukt de til skjørt i hele vinter :) Passer til alt.



Anonymous poster hash: 00dca...59a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På H&M har de kjempefine sorte strømpebukser i 200 den. Har brukt de til skjørt i hele vinter :) Passer til alt.

Anonymous poster hash: 00dca...59a

c42-e1361735629407.jpg

Anonymous poster hash: 00dca...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har også ullstrømpebukser som er pene under i sort. De holder litt mere på varmen om det skulle bli virkelig kaldt.

Ellers så går jeg for rødt hvitt og marineblått på nationaldagen. Med en fin 17. mai sløyfe. Er gravid så bunaden henges vemodig inn i skapet igjen.

Ikke glem gode sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, strømpebukser skal jeg altlids finne. Bare synd jeg bare har sorte skjørt...:\Sort strømpebukse og sort skjørt... Har en sånn vannlig hvitskjorte men det blir kanskje litt kjedelig, bare sort og hvitt. Har et par pensko som er blå, dem kommer jeg ikke unna. Ikke har jeg noen penjakker/dresjakker/blazers heller:S

Har en sort kjole som jeg enten kan ha hvitskjorte eller genser under, men tar jeg skjorte blir det jo bare sort og hvitt:\ *sukk*



Anonymous poster hash: b49a5...b82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, strømpebukser skal jeg altlids finne. Bare synd jeg bare har sorte skjørt...:\Sort strømpebukse og sort skjørt... Har en sånn vannlig hvitskjorte men det blir kanskje litt kjedelig, bare sort og hvitt. Har et par pensko som er blå, dem kommer jeg ikke unna. Ikke har jeg noen penjakker/dresjakker/blazers heller:S

Har en sort kjole som jeg enten kan ha hvitskjorte eller genser under, men tar jeg skjorte blir det jo bare sort og hvitt:\ *sukk*

Anonymous poster hash: b49a5...b82

Sett på en 17.mai sløyfe så går det bra :)

Anonymous poster hash: 9e349...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikkene åpner igjen i morgen og har åpent til og med fredag. Ellers enig med Wonders.



Anonymous poster hash: df63d...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og pust ut. Du blir helt sikkert fin nok. Hva skal du på 17.mai? Større champagnefrokost/middag?

Regner det på 17.mai så kan jeg fint ta på meg gummistøvler jeg altså. Det er ikke så nøye. Men pen hvit bluse og et par pene bukser, er alltid innafor. Eller et pent skjørt og strømpebukser. Har en vanntett trenchcoat ytters også.

Siden man ofte er borte hjemmefra ganske mange timer, så er jeg opptatt av at plaggene må være fornuftige mtp temperatur og de må være behagelige og så pente som mulig innefor de kriteriene.



Anonymous poster hash: 4b0f6...2ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...