Gå til innhold

Bunad i siste liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode tips om det går an å få leid en bunad så sent som nå? Har ikke funnet noe sted i Oslo/Buskerud som har noe ledig igjen, har søkt på finn.no, men de få annonsene jeg fant var allerede utleid. Er alt håp ute? Bunaden min ble ikke ferdig i tide, hadde gledet meg så til å gå med den for første gang!



Anonymous poster hash: c42ca...06f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hørt med Husfliden o.l?
Kjedelig at den ikke ble ferdig, vet hvor surt det er! :/

En mulighet er jo å legge ut et innlegg på slike kjøpe-selge-bytte-sider på facebook, og satse på at noen har en bunad hengende som er for liten/stor til at de selv kan bruke den.

Endret av Aviendha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Husfliden i Oslo hadde ikke fler.. De ga meg et par steder jeg kunne sjekke ut, men alt var tomt:( men kan jo legge ut på Facebook eller finn!



Anonymous poster hash: c42ca...06f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en festdrakt til rundt 2000kr på sparkjøp.

Det gjorde jeg da jeg ikke fikk min i tide. Den jeg kjøpte er faktisk ganske fin og folk tror det er bunad:)

Flere av kollegaene kjøpte det samme, selv om de har bunad for de syntes den var så fin:)

Anonymous poster hash: dbd55...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ha

Du kan kjøpe en festdrakt til rundt 2000kr på sparkjøp.

Det gjorde jeg da jeg ikke fikk min i tide. Den jeg kjøpte er faktisk ganske fin og folk tror det er bunad:)

Flere av kollegaene kjøpte det samme, selv om de har bunad for de syntes den var så fin:)



Anonymous poster hash: dbd55...44e

Oi, har du bilde av den du kjøpte?



Anonymous poster hash: c42ca...06f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ha Oi, har du bilde av den du kjøpte? Anonymous poster hash: c42ca...06f

Eh, jeg er ikke fan av å vise bilde av meg, men jeg legger ved linken til den.

Det ser ikke så fint ut på bilde, men den er mye finere i virkeligheten:) jeg kjøpte min i Mjøndalen og de hadde fortsatt igjen.

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-813783.aspx?VariantID=001467&ColorOnly=1&params=fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp813783%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252f%2524s%253dFestdrakt%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dsearch

Anonymous poster hash: dbd55...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg heller hadde tatt på meg vanlig penstas, enn en helt annen form for drakt eller bunad..

Skjønner at det er kjipt å ikke få klar din egen - virkelig, men må du da ha på en helt annen istedet?

Anonymous poster hash: 87134...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...