Gå til innhold

BH for små pupper - hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mektig lei av å aldri finne BH i min størrelse.

Om jeg er så heldig å finne en som ikke er for stor er jeg så uheldig at det en stygg bomulls-BH med Hello Kitty på.

Så det jeg lurer på er om noen her inne vet om en plass på nett hvor man finner BHer i små størrelser?

Her snakker jeg 65A. 70A kan funke om det er push-up (men ønsker ikke noe bombshell. Det blir flaut og skuffende når man kler av seg for menn :P )



Anonymous poster hash: 4d520...a62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor (østlandet) har de alltids noe i 65 på cubus, og ofte 70 på h&m, vanlige push up eller balconette :-) Ellers hender det også at de har 65/70 på lindex eller kappahl. :-)



Anonymous poster hash: fa9dd...4af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor (østlandet) har de alltids noe i 65 på cubus, og ofte 70 på h&m, vanlige push up eller balconette :-) Ellers hender det også at de har 65/70 på lindex eller kappahl. :-)

Anonymous poster hash: fa9dd...4af

Det tar altfor lang tid å gå gjennom alle butikkene i byen min for å se etter noe i riktig størrelse når jeg bare finner det 1/5 ganger... Det gjør shopping så kjipt :/ :P

Derfor tenker jeg at jeg kanskje bare kan finne en nettside som har godt utvalg å heller bare bestille mange. Så slipper dt å føles som en frimerkesamling...

Anonymous poster hash: 4d520...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://change.com/no/lingerie/bh/filter/size-65a.html

Det var første treffet når jeg googla "bh 65a"

Jeg skrev ikke noe om det i teksten, men jeg ønsker ikke å betale 300-400 kroner for en BH. Spesielt ikke om jeg skal kjøpe mange på én gang.

Er kanskje mer på utkikk etter noe med Cubus-pris :)

Anonymous poster hash: 4d520...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje løsningen kunne være å ringe de forskjellige butikkene og spørre, så slipper du å møte opp og få evt. nei hos alle?



Anonymous poster hash: 67081...af1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar altfor lang tid å gå gjennom alle butikkene i byen min for å se etter noe i riktig størrelse når jeg bare finner det 1/5 ganger... Det gjør shopping så kjipt :/ :P

Derfor tenker jeg at jeg kanskje bare kan finne en nettside som har godt utvalg å heller bare bestille mange. Så slipper dt å føles som en frimerkesamling...

Anonymous poster hash: 4d520...a62

Beklager, tenkte ikke over at du sa på nett! :-(

Men nelly, h&m, ellos og laredoute har ofte strl 70 i mange forskjellige modeller på nett :-)

Anonymous poster hash: fa9dd...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ikke noe om det i teksten, men jeg ønsker ikke å betale 300-400 kroner for en BH. Spesielt ikke om jeg skal kjøpe mange på én gang.

Er kanskje mer på utkikk etter noe med Cubus-pris :)

Anonymous poster hash: 4d520...a62

Det er hvertfall en måte for deg å få deg bh med kvalitet på. Har du forresten tatt og målt deg ordentlig så du er helt sikker på at det er den størrelsen du skal ha? Mange som bruker feil størrelse på noe så viktig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall en måte for deg å få deg bh med kvalitet på. Har du forresten tatt og målt deg ordentlig så du er helt sikker på at det er den størrelsen du skal ha? Mange som bruker feil størrelse på noe så viktig =)

Ja, jeg er nok ganske sikker på at det er den riktige størrelsen ;)

Går jeg ett hakk opp er det så tomt i BHen at kanten vises sååå godt under klær. Går jeg med singlet dytter den singleten unna sånn at man kan se hva som ligger bak BHen :P Det blir så "åpent", om du skjønner hva jeg mener.

Frustrerende :P

Anonymous poster hash: 4d520...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor (østlandet) har de alltids noe i 65 på cubus, og ofte 70 på h&m, vanlige push up eller balconette :-) Ellers hender det også at de har 65/70 på lindex eller kappahl. :-)

Anonymous poster hash: fa9dd...4af

KappAhl har dårlig utvalg i omkrets 70. Flesteparten av bh-ene begynner på 75.

Anonymous poster hash: b973c...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme med Lindex. De har jo en veldig fin serie "ella"-et-eller-annet, men også de begynner på 75 omkrets.



Anonymous poster hash: b973c...c22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus og Lindex har et lite utvalg i nettbutikken. på Kappahls nettsider kan du sjekke om de har str din i butikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at dere prøver å hjelpe meg, folkens! :)

https://cubus.com/no/7148348_F990



Anonymous poster hash: 9090d...b62

Jeg likte ikke den typen (ønsker ikke bomulls-BH), men jeg fant et par andre som ikke var så ille der.

Takk! :)



Anonymous poster hash: 4d520...a62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...