Gå til innhold

Jeg finner ikke skjorter som passer!


saya

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb som krever at jeg kler meg ganske formelt, helst i skjorte egentlig. Problemet er bare at jeg ikke finner skjorter som passer! Alle er for trange over brystet, har ganske store pupper. Det kan da ikke bare være meg som har dette problemet? Håper på gode tips til hvor jeg kan få tak i skjorter til fasonger min.... Bruker str 40 ellers, 80j er bhstørrelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv DNA og OXY om du finner det der du bor. Jeg har også litt store pupper, men de som er der sitter i alle fall bedre. Evt. kan man kjøpe så de passer over bysten og så sy dem inn ellers.



Anonymous poster hash: a796c...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Det er kjempevanskelig å finne skjorter som sitter pent om man har litt pupper, ja. Kanskje denne fra InWear kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Italienske Pasqui lager formelle dameskjorter.

Fasongsydde og med stretch. De er vanskelige å finne her hjemme desverre.... men, de er blant mine egne favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte med en gang på Pepperberry de lager klær for damer med pupper. Du kan velge mellom curvy, really curvy, super curvy og super duper curvy. Og de har alt i fra hverdagstøy, pentøy og "kontortøy". Kvaliteten er også god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...