Gå til innhold

Klarer ikke å ri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først om fremst, jeg er en jente 19 år. Har hatt fire sekspartnere, og er nå kjæreste med min fjerde. I ett av mine tidligere forhold ble jeg behandlet helt forferdelig. Han voldtok meg, var stygg med meg og valgte hasj ovenfor meg. Til slutt måtte jeg velge å gå.

Jeg har alltid vært redd for å ta styringen i sengen. Da snakker jeg om SKIKKELIG redd! Så redd at jeg stivner helt. Har kommet meg litt, prøvd å suge og runke. Men nå vil kjæresten min at jeg skal ri han og han er lei av å vente så lenge. Har ventet i over ett år på det, så jeg skjønner han.

Hvordan skal jeg få dette til? Den tidligere kjæresten min som jeg heller ikke gjorde noe på fordi jeg var redd, han fortalte meg at jeg aldri kom til å klare å ri noen og hvis jeg gjorde det så kom de til å dumpe meg fordi det var så dårlig. Nå er jeg enda mer engstelig.

Har null erfaring. Setter utrolig stor pris på svar, tips og råd, mer enn dere tror :)



Anonymous poster hash: f756f...6c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minpin

Først og fremst, en kjæreste skal ikke presse deg til å gjøre noe du er redd for eller ikke har lyst til. Hvis du derimot virkelig har lyst til å ri så kan jeg oppmuntre deg ved å si at det er utrolig enkelt, for det er virkelig det. Alt du trenger å gjøre er å skreve over han mens han ligger eller sitter for så å dytte kroppen din fram og tilbake eller opp og ned (varier gjerne). Mens han penetrerer deg, så klart. :fnise:

Eller er det det å ta styring generelt du trenger hjelp til? For i såfall er det beste du kan gjøre å prøve deg fram, sakte med sikkert. Begynn med å ta initiativ til sex en gang hvis du ikke før har turt det. Tro meg, kjæresten din vil digge det, og når du ser hvor mye han setter pris på det vil du sannsynligvis få bedre selvtillit i senga. Ta et steg videre, fortell han hvilken stilling du kunne tenke deg å gjøre det i, eller bare be han om å ta på deg akkurat der du vil at han skal ta på deg.

Jeg var selv som deg en gang, og virkelig, det eneste du kan gjøre er å kaste deg selv ut i det, men med små steg.

Ps: eksen din er en idiot. Hør for all del ikke på han.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makemeloveit

Først og fremst, en kjæreste skal ikke presse deg til å gjøre noe du er redd for eller ikke har lyst til. Hvis du derimot virkelig har lyst til å ri så kan jeg oppmuntre deg ved å si at det er utrolig enkelt, for det er virkelig det. Alt du trenger å gjøre er å skreve over han mens han ligger eller sitter for så å dytte kroppen din fram og tilbake eller opp og ned (varier gjerne). Mens han penetrerer deg, så klart. :fnise:

Eller er det det å ta styring generelt du trenger hjelp til? For i såfall er det beste du kan gjøre å prøve deg fram, sakte med sikkert. Begynn med å ta initiativ til sex en gang hvis du ikke før har turt det. Tro meg, kjæresten din vil digge det, og når du ser hvor mye han setter pris på det vil du sannsynligvis få bedre selvtillit i senga. Ta et steg videre, fortell han hvilken stilling du kunne tenke deg å gjøre det i, eller bare be han om å ta på deg akkurat der du vil at han skal ta på deg.

Jeg var selv som deg en gang, og virkelig, det eneste du kan gjøre er å kaste deg selv ut i det, men med små steg.

Ps: eksen din er en idiot. Hør for all del ikke på han.

Lykke til!

Tusen hjertelig takk for svar, det setter jeg stor pris på! :D Jeg må nok bare kaste meg ut i det ja. Det er akkurat som en mur som er satt opp foran meg. Jeg har ingen problem med å ta initiativ, så lenge han gjør noe. Og for å svare på det spørsmålet, jeg har utrolig lyst til å klare å gjøre noe på han! Ja, eksen min er en idiot, men det er sykt hvor lenge det sitter i hodet likevel. Igjen, tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hofteproblemer som gjør det smertefult for meg å ri i mer enn ett minutt eller to, så det skjer så godt som ikke her i huset. Han skulle nok ønske at det var mer av det, men vi er flinke til å variere ellers (det er maange stillinger som ikke gjør vondt:-)), så jeg har for å være ærlig aldri tenkt tanken på at han skulle forlate meg på grunn av det. Nå har vi vært sammen i godt over ti år.

Så - eksen din er en dust. Det er ikke en SÅ big deal for alle menn om de blir ridd eller ikke. Gjør så godt du kan du, eventuelt varier på andre måter :-)

Anonymous poster hash: b119f...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Tusen hjertelig takk for svar, det setter jeg stor pris på! :D Jeg må nok bare kaste meg ut i det ja. Det er akkurat som en mur som er satt opp foran meg. Jeg har ingen problem med å ta initiativ, så lenge han gjør noe. Og for å svare på det spørsmålet, jeg har utrolig lyst til å klare å gjøre noe på han! Ja, eksen min er en idiot, men det er sykt hvor lenge det sitter i hodet likevel. Igjen, tusen takk :klem:

Bare hyggelig. :) Og jeg skjønner det, bare husk at det nok var akkurat det han ville. Han prøvde garantert å nedpsyke deg for å "ødelegge deg for andre menn". Ikke la han vinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...