Gjest MiezeKatze Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hva er det med nordmenn?? Hvergang jeg ser et eller annet program hvor de filmer i hjemmene til nordmenn blir jeg kvalm... ALLE har jo samme stil!! 2
Gjest Funky Punk Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Huff da. Da håper jeg du skrur av tv'en. Kan ikke være morsomt å gå rundt og være kvalm hele tiden fordi andre ikke innreder sine hjem slik at du kan ha det bra 10
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Vet nå ikke det. Jeg har min stil, bryr meg katta i hva som er inn eller ikke. Jeg har det jeg liker. Men hva mener du da at er typisk norsk stil da?Anonymous poster hash: ed350...98c
Gjest Peanut Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 I følge noen som var hjemme hos meg, så var det som å komme inn på et museum... :3 Har mange gamle arvede ting. ^^,
Fiolinisten Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Nå skal det vel sies at de færreste hjem blir vist på TV da. De fleste hjem som jeg har vært i har vært mye mer personlig enn de som blir vist der. Mitt eget ser også helt annerledes ut.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 http://mewkid.net/velkommen-inn-mai-2014/ her har du litt å bryne deg på (Jeg kunne aldri i verden hatt det slik, men synes det er utrolig gøy å se) Anonymous poster hash: c47ac...f15
Gjest *kokos* Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Kan dere ikke komme med litt eksempler på hvordan nordmenn stort sett har hjemmene sine, da?
Gjest MiezeKatze Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Kan dere ikke komme med litt eksempler på hvordan nordmenn stort sett har hjemmene sine, da? bare se paa luksusfellen, hellström eller et annet progam som filmes hjemme hos nordmenn
Gjest MiezeKatze Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 http://mewkid.net/velkommen-inn-mai-2014/ her har du litt å bryne deg på (Jeg kunne aldri i verden hatt det slik, men synes det er utrolig gøy å se) Anonymous poster hash: c47ac...f15 Dette var jo kult!
Gjest MiezeKatze Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Huff da. Da håper jeg du skrur av tv'en. Kan ikke være morsomt å gå rundt og være kvalm hele tiden fordi andre ikke innreder sine hjem slik at du kan ha det bra jeg ser paa pcn
Gjest MiezeKatze Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Kan dere ikke komme med litt eksempler på hvordan nordmenn stort sett har hjemmene sine, da noe som er typisk er stygge skilt, digre bokstaver, og slike grusomme stoler som alle har 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Kan dere ikke komme med litt eksempler på hvordan nordmenn stort sett har hjemmene sine, da? Arne Jacobsen eller Eames stoler. Rosendal ape. Arne Jacobsen bokstavkopp. Boblen vase. Anonymous poster hash: fe5d2...6ce 1
Gjest *kokos* Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Hm, visste ikke at sånne interiørartikler var så vanlig. I blogglandia, ja, men ikke i de husene jeg har vært i i allefall. I de fleste husene jeg er i så er de Skeidar-stilen som rår, men jeg har også en del venner som har mye gjenbruk. Saken er vel uansett at det ikke finnes 6-7 mrd stiler å velge mellom, og butikkene har jo også begrensa utvalg, så da er det vel måte på hvor individuelle vi alle får til å være.
Gjest Yrsa Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Arne Jacobsen eller Eames stoler. Rosendal ape. Arne Jacobsen bokstavkopp. Boblen vase.Anonymous poster hash: fe5d2...6ce Jeg for min del forbinder Arne Jacobsen og Eames med kvalitet og fint design. At flere og flere setter pris på sånt er vel mer et kvalitetsstempel enn noe negativt? Mine Arne Jacobsen-stoler er noe av det jeg er mest glad i og mest fornøyd med her hjemme. De er gode og sitte i, ser eksklusive men samtidig enkle ut - og når jeg ikke er mer kan alle slike møbler gå i arv til mine barn og kanskje til og med barnebarn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå