AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hvordan skal man overleve en økt, om det er en lillefinger i buksa og man absolutt ikke merker noen ting som jente under akten? er jo slemt å si at man ikke kjenner noe som om vi heller kan gå over til handjobs liksom.. erfaringer? Anonymous poster hash: 11f9a...c41
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Si det heller som det er, det er slemmere å lyve, synes jeg, selv om det er for å være "snill" og ikke såre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Bli ferdig å dra hjem. Når man har et ons vet man ikke hva man får, og det er desverre ikke noe klage/retur-system. Anonymous poster hash: 21544...335 19
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Si at reka hans er for liten for tunnfisk buksen din. Anonymous poster hash: cf452...95b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Hva hadde du gjort hadde du kledd av deg også hadde en mann starta og le? Du har jo et fritt valg om og bli/ta han med han hjem. Sosiale antenner og oppdragelse er det desverre veldig mange som mangler bare se svarene over.. Bitterfitter som ikke får noe stakkars.. Anonymous poster hash: d7d3c...56c 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Jeg hadde nok bare gitt uttrykk for at det var godt, og evt faket orgasme. Når man uansett ikke skal ses igjen er det ikke noe vits i å være ærlig osv osv, så synes det er unødvendig å risikere å såre han. Anonymous poster hash: 8d7bf...611 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Si det heller som det er, det er slemmere å lyve, synes jeg, selv om det er for å være "snill" og ikke såre. En hvit løgn skader vel,så lenge det ikke er til en kjæreste, men en ons. Anonymous poster hash: 8d7bf...611
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 ^En hvit løgn skader vel ikke, skulle det stå Anonymous poster hash: 8d7bf...611
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Hold kjeften igjen. Fake. What ever. Tåpelig å skulle såre folk fordi man skal liksom være så ærlig... Det er faren med ONS. Man vet ikke hva man får. Anonymous poster hash: ee0fc...a9e 3
DSilva21 Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du ikke vil ha sex, så har du det ikke. Du lar han ikke stappe den inn bare fordi du synes synd på han. Du skylder han ingenting. 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 En som trodde han var alle kvinners drøm som jeg hadde meg litt med en gang for lenge siden hadde bitteliten tiss... Ikke noe spennende, med andre ord. Men jeg bare droppet han, sa aldri noe om det. Han kan jo tross alt ikke noe for at utstyret ikke er bedre. Anonymous poster hash: 5fbf0...804 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du ikke vil ha sex, så har du det ikke. Du lar han ikke stappe den inn bare fordi du synes synd på han. Du skylder han ingenting. Men man sier det på en ordentlig måte. Ikke buser ut med at pikken hans er for liten til at man ikke gidder. Man kan oppføre seg litt mindre sårende enn det tross alt. Anonymous poster hash: ee0fc...a9e 1
kills Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Vel, man legger jo som regel merke til om størrelsen er bra nok for at man skal få nytelse av den før man kommer i gang med selve penetreringen. Dersom jeg er misfornøyd med størrelsen sier jeg ikke fra, en mann er nok mer enn klar over sin størrelse fra før. Får han heller til å stimulere meg til jeg kommer før sexen.
kubrak Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 hvorfor er det så forferdelig bare fordi at pikken er liten? Det er jo tross alt bare en gang. Og ikke fortell det til han som noen her foreslår, ser Ingen grunn til det. Fullfør og that's it. Trenger det virkelig å være mer komplisert enn som så? 3
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 når det har skjedd meg, så har jeg plutselig "bare sovnet" hahaha 4
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du ikke vil ha sex, så har du det ikke. Du lar han ikke stappe den inn bare fordi du synes synd på han. Du skylder han ingenting. enig.. no pittyfucking 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Hvis den er for liten til at kondomet passer, ville jeg droppet hele sexen. Sagt at jeg følte meg dårlig og måtte hjem eller noe...Anonymous poster hash: 34a1c...569 2
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Hvis den er for liten til at kondomet passer, ville jeg droppet hele sexen. Sagt at jeg følte meg dårlig og måtte hjem eller noe...Anonymous poster hash: 34a1c...569 da kan du jo bare si at du har ikke sex uten kondom, så dessverre må dere avbryte.. men de fleste gutter med liten tiss kjøper egne mini kondomer 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 De få gangene jeg har hatt ONS, så har jeg heeelt tilfeldigvis kjent litt etter FØR jeg eventuelt ble med han hjem eller han ble med meg hjem. Verre er det ikke. Er så mye bedre dagen derpå Haha. Anonymous poster hash: 7ba30...bc3 3
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 når jeg var ung og møtte en ny type, ons or not.. så passet jeg alltid på å gnikke ræva litt mot kuken først.. var det ei reke der gjorde jeg aldri noe mer enn å kose, no sex 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå