Gå til innhold

dere med bra kropp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kunne dere vært sammen med noen som var tykkere/kraftigere en dere selv? eller et det et krav att dere har som noe lunde like atletisk kropp?

Fortell gjerne hvorfor/hvorfor ikke + kjønn og alder :-)



Anonymous poster hash: 81837...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt på 21 her! Jeg ville nok likt best at kroppen hennes var pen, men den trenger jo ikke nødvendigvis være dødstrent for å være det



Anonymous poster hash: 81837...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Liker både Johaug-kropper og Norås-kropper. Begge er er veldig trente kroppstyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Utseendemessig trenger det ikke å matche. Har ikke problemer med at hun er for eksempel tykkere. Men flott om vi begge er positiv til å holde oss i noenlunde form. Man har jo lyst å leve et bra liv sammen, da må man også ta vare på helsen. Hadde hun vært i veldig dårlig form hadde det gått bra også - jo verre stilt man er jo lettere er det å få gode helsemessige resultater. Hun hadde heller ikke trengt å bli like interessert i som meg i trening og kosthold, det holder at hun jobber for å oppnå god helse.

Er i 30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har bra kropp eller ei blir jo en subjektiv vurdering, men det er vel antageligvis kroppen min jeg har fått mest komplimenter rundt dessverre...

Svaret på spørsmålet "kunne dere vært sammen med noen som var tykkere/kraftigere en dere selv" blir uansett (bra kropp eller ei) et definitivt JA.

Hvorfor? Antageligvis fordi "kropp" ikke er så veldig viktig for meg, med tanke på tiltrekkning og om man passer sammen osv. :vetikke:

M/gÆmmel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente på 21 år. Er relativt bra trent (bikinifitness-ish kropp blanding av offseason/sceneform) og har fin kropp (syns jeg selv iallefall). Kjæresten min er utrent, svakere enn meg og litt lubben. Syns ikke det gjør noe :)



Anonymous poster hash: 61db7...232
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg liker en blanding av litt småchubby og muskuløs jeg :)
Selv er jeg vel ganske gjennomsnittlig, har en grei rumpe og fine pupper og smal midje. Ikke spesielt mye trent, men får antydning til sixpack om jeg akkurat har trent og strammer musklene litt.
Han kan ikke være tynnere enn meg i alle fall :fnise: Da hadde jeg følt meg feit.. ikke kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten, kompakt, har smal midje, litt bredere rundt ribbeina (men de er synlige) og ganske kraftige bein. Er aktiv og i ganske bra fysisk form, selv om jeg ikke har en særlig fin kropp.

Kunne godt vært sammen med en som hadde vært tykkere enn meg. Kanskje ikke en rund ball liksom, men en stor, moden, bredskuldret fyr med litt mage hadde ikke gjort meg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker litt bamsete gutter :) typen er nesten 2 meter og veier 120 kilo, trener veeeldig mye styrke, så det meste er muskler, men han har en god del på magen. Jeg er ganske høy og slank, litt mage. Tror ikke typen forventer at jeg ser veldig trent ut, men jeg trener aldri og har en tendens til å spise litt usunt.. Akkurat det kunne han vel ha ønsket seg en forandring på hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...