AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 kunne dere vært sammen med noen som var tykkere/kraftigere en dere selv? eller et det et krav att dere har som noe lunde like atletisk kropp? Fortell gjerne hvorfor/hvorfor ikke, også kjønn og alder :-) Anonymous poster hash: 81837...f13
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er slank og atletisk, og foretrekker menn som er det samme. Det handler ikke først og fremst om det ytre, men at man liker den samme sunne maten og ikke spiser junk eller godteri til hverdags. At man kan kose seg på trening og turer sammen, og at han i likhet med meg er opptatt av å vedlikeholde kroppen og bevare god helse så lenge som mulig Har naboer med små unger som spiser pølser til middag flere ganger i uka og cheerios til frokost. Hadde ikke fikset en partner som syntes slikt var greit å gi til små barn på regelmessig basis. Anonymous poster hash: 8b255...87e 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er også slank og atletisk, og foretrekker det samme i en mann. Hadde vært et problem med middager hvis han foretrakk usunn mat i hverdagen og godis om kveldene, mens jeg ville hatt sunn hverdagsmat. Jeg hadde heller ikke likt hvis han var lat, ikke kunne være med på kveldstur, og ikke trente regelmessig. Hadde følt det som at jeg var den "fornuftige" og var sammen med en slags "unge" Anonymous poster hash: d40d9...88b 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg er slank og har gode proporsjoner. Jeg liker at en mann er 180 cm + og sterkere enn meg, men jeg har ingenting imot litt mage. Har datet veldig atletiske menn og andre som ikke trener så mye. Hvis resten er på plass bryr jeg meg ikke så mye. Viktigste er at han ikke er feit. Anonymous poster hash: 06ef1...fe0 2
ALTGR Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Slank, ikke så trent (ennå ). Foretrekker en mann som ikke er så opptatt av kostholdet sitt. Liker å kunne spise en pizza eller kebab uten at han skal klage over hvor mange kalorier som er i den. Så en fyr som ikke er feit eller atletisk, er perfekt
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Slank, store pupper, passe definerte muskler. Liker ikke menn med for mye muskler, og om de har mye muskler må de også ha mye fett. Foretrekker litt lubne menn. Anonymous poster hash: 41ad6...887
FalconPunch Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Kostholdet til en mann med bra kropp og en kvinne med bra kropp vil jo ikke ligne i det hele tatt. Er selvsagt flotte menn som ikke spiser junk og godteri til hverdags, men er jo de som spiser mye junk også, rett og slett fordi det er en lett måte å få i seg nok kalorier til å bygge muskler. Anonymous poster hash: 9b73a...638
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Trener ikke så mye, men har relativt atletisk kropp.. Så lenge jeg klarer å løfte dama er det greit. I tillegg er det et krav at ikke magen tar igjen puppene. Anonymous poster hash: 66f6b...2aa
Inwe Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Trener relativt mye og spiser sunt (kroppen er ikke helt der jeg vil den skal være enda, men noen synlige muskler er det da), jeg faller nesten utelukkende for menn som enten er veldig tynne eller har litt ekstra (ikke mye altså, men litt). Vet egentlig ikke hvorfor, men når jeg først blir betatt så er det en av de kroppstypene
Arts Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Løfting har blitt en stor del av livet mitt, og da blir det jo til at kroppen ser ganske bra ut. Nei, det er ikke noe krav jeg har til en jente, selv om hun må være noenlunde aktiv og ta vare på seg selv. Skal selvfølgelig sies at jeg tenner mer på jenter som er slanke og trente.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Jenter med former som ikke trener er litt turnoff. Men sofajenter som ikke trener kan funke hvis de er naturlig tynne og stramme. Anonymous poster hash: d00f3...46e
Gjest Leo Nardo Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Vet ikke om jeg har "bra" kropp, men jeg er slank, rimelig aktiv og spiser sunt. Liker ikke å komme med noen absolutter, men jeg er i utgangspunktet ikke interessert eller tiltrukket av jenter som ikke trener og spiser usunt. Heller ikke tynne jenter som er inaktive og har en usunn livsstil, men som foreløbig har sluppet unna fedmens klør. Synes det er litt synd jeg når jeg ser at mange av de flotte jentene jeg omgås har en jevnt lineær og hos noen til og med eksponensiell årlig økning i BMI. Ta med gymbag og dropp karbohydratene, jenter!
Gjest Leo Nardo Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Kan jo også legge til at jeg ikke er noen tilhenger av ekstremt magre jenter. Hun jeg er forelsket i nå er vel egentlig litt magrere enn jeg foretrekker, men da har hun litt å vokse på. Sånn er kjærligheten. Man forelsker seg ikke i kropper, men i personer. I hvert fall jeg. Både kvinner og menn har som regel noen kilo å gå på. Kanskje en slank kvinne kan gå opp 5 kg uten at det gjør noe. Hva vet jeg. 10 kg? Vet ikke hvordan 5 eller 10 kg ser ut. Men jeg hadde blitt skeptisk til å bli sammen med en kvinne som hadde "makset" ut potensialet sitt før vi ble sammen. Trenger litt å vokse på. De berømte "forholdskiloene" raser vel på uansett... 3
Gjest Steamboat Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Men jeg hadde blitt skeptisk til å bli sammen med en kvinne som hadde "makset" ut potensialet sitt før vi ble sammen. Trenger litt å vokse på. De berømte "forholdskiloene" raser vel på uansett... Gjelder å finne de jentene som ser pene ut uansett hva de spiser. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 ja, kvinne 21 Anonymous poster hash: 81837...f13
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke helt kategorisk på dette punktet, men jeg tror jeg vil passe best med en dame som er passelig opptatt av trening og fornuftig kosthold. I et fornuftig kosthold er det rom for å spise og drikke det aller meste i moderate mengder. Selv har jeg trent målrettet styrke i ca 15 år og det synes... men bare når klærne kommer av. Ellers er jeg kanskje over gjennomsnittet opptatt av skjønnhet, så det er viktig for meg at kjæresten min ser bra ut. Anonymous poster hash: efd68...e9e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 "bra" kropp? er du 14 år? Anonymous poster hash: af589...604
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå