Gå til innhold

Hvorfor snakke om kjendiser i et forum?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir irritert av alle de innleggene som har med kjendiser å gjøre? Tenk visst de norske kjendisene er inne på dette forumet selv og leser om hva folk tenker om puppene deres f.eks? Og er det interessant å vite hva andre tenker om en kjendis i Hollywood? Mister litt respekten for forumet når det er så mye tull og tøys. Det er en del som søker seriøse råd her inne.

Og helt til slutt. Hvorfor spørre andre om de er kåt? Synest det er helt tåpelig.

Hilsen alt for voksen tydeligvis.

Anonymous poster hash: 8cb7c...c91
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk også det er latterlig å være så opptatt av kjendiser og å bruke så mye tid på å skrive om dem på et forum, men folk må få lov til det, så jeg holder meg bare unna sånne tråder og underforumer :)

Det skal jo være litt av alt for alle. Noen vil nok synes det er kjedelig med "seriøse" tråder

Anonymous poster hash: 3cacb...246
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke forumet det er noe galt med, men en del av de nye, altfor unge, fjortismedlemmene her inne. Anonymous poster hash: 51d86...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha det er da mange tråder her inne som er verre en det!

Les "hvordan ser folk her inne ut" tråden, du! Snakk om patetisk! Der kan du, om du er veldig usikker på deg selv, legge ut bilde av deg selv for så å få masse plusser! De plusser på utseendet, som om dette var en slik fjortis konkurranse. :fnise: Det er også en fyr som jeg tror bor der inne som da forteller deg hvor deilig og nydelig du er! :ler:

De som legger ut er jo så "sjenerte" at de sletter bildene etter 10 minutter for så å legge ut nytt bilde igjen noen dager senere for å få enda noen plusser og ros fra han som bor der.

F L A U T !

Anonymous poster hash: d036f...8ee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du lager en tråd om folk som snakker om kjendiser.

Ja det er jo mye bedre

Anonymous poster hash: ae436...0ff
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Finnes ikke det en nettside som heter deilig.no eller noe sånt for de som vil ha vurdering av seg selv? Jeg har til nå ikke funnet et debattforum for bare konstruktive innlegg. Humor er gøy selvfølgelig, men mange bilder av ulike bryster, for deretter si hvilken du har? Ærlig talt.... Er det ingen moderator her inne som setter en viss kvalitetsstandard på dette forumet? Eller er det bare til å kjøre på så lenge det ikke er ulovlig?

Anonymous poster hash: 8cb7c...c91
Gjest New_Girl
Skrevet

Forumet er såpass stort at det er plass til både seriøse diskusjoner og fjas og tjas om kjendiser og hvor stor tiss er stor nok.

Og de fleste klarer vel å ha to tanker i hodet på en gang? Jeg er i hvert fall i stand til å både gi råd til noen som virkelig trenger det og poste bilde av en kjekk kjendis.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...