Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bruker dere? Av bra kvalitet vel og merke?

Anonymous poster hash: 06732...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Lexington"

"Lexington"

"Lexington"

"Gant"

"Lexington"

"Lexington"

"IKEA"

"Lexington"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Lexington"

"Lexington"

"Lexington"

"Gant"

"Lexington"

"Lexington"

"IKEA"

"Lexington"

Er du KA? :fnise: hun er ekstremt opptatt av å understreke at hun har lexington!

Selv har jeg fra kid, ikea, lacoste, vipp og eva solo.

Anonymous poster hash: 886bb...b36

• Liker 1
Skrevet

Er du KA? :fnise: hun er ekstremt opptatt av å understreke at hun har lexington!

Selv har jeg fra kid, ikea, lacoste, vipp og eva solo.

Anonymous poster hash: 886bb...b36

Hun er ikke den eneste...

Derfor spådde jeg i teen min at svarene dine kom til å bli som nevnt over. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun håndklær kjøpt på den store "gudene vet hvor"-butikken. Det står ingen merker på dem og de fungerer kjempefint slik de skal. Trenger ingen merkevarer for å tørke seg. Anonymous poster hash: 25e83...6a7

• Liker 6
Skrevet

Avhenger av hva slags håndklær du tenker på?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lexington og Gant.

Anonymous poster hash: 0ed57...797

• Liker 1
Skrevet

Alle jeg har kjøpt selv er fra Ikea.

Jeg har fått en del i julegaver osv når jeg har ønsket meg nye, men de er det ikke merkelapper på, så jeg aner ikke hvor de er kjøpt :-)

• Liker 1
Skrevet

Princess.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper håndklær litt overalt, og de har vi lenge. Skjønner derfor ikke at Lexington osv er verdt å bruke så mye penger på? De kan jo ikke være såå mye bedre?

Anonymous poster hash: 2822d...385

• Liker 1
Gjest Maman
Skrevet

Har bare tykke, deilige håndklær kjøpt på H&D. Vet ikke merket, men det er skikkelig kvalitet ift de tynne vi hadde før fra Ikea.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare tykke, deilige håndklær kjøpt på H&D. Vet ikke merket, men det er skikkelig kvalitet ift de tynne vi hadde før fra Ikea.

Hehe, så forskjellige kan folk være :ler: Vi har noen skikkelig tykke, tydelig kvalitetshåndklær vi fikk av svigermor til jul en gang. Men de blir aldri brukt, kun i nødstilfelle hvis alle andre håndklær er til vask.

Både jeg og mannen foretrekker de tynne fra IKEA, jo tynnere jo bedre, i grunnen. Synes både at de tørker mer effektivt, og at det er mer behagelig når det ikke blir så utrolig tykt, stort og klumpete rundt meg!

Anonymous poster hash: 1dd60...796

Skrevet

Ikea, de har holdt seg fine i mange mange år.

Tror jeg har et par i fra Kid e.l også, de er fremdeles fine de og.

• Liker 1
Skrevet

Her har vi håndkler fra et hvert gatehjørne. Noen er eldgamle, utvasket og tynnslitte (fantastisk gode! :fnise: ) andre er nyere håndkler fra bl.a kid og ikea. Men de fleste håndklene aner jeg ikke hvor kommer fra. Ingen dyre merker i allefall, og jeg syns da de tørker og gjør jobben sin godt nok.

Men de bør tromles etter vask, ellers blir det jo som å tørke seg med papp :opplyser:

Skrevet

Enkelt og greit:

Litt herfra og litt derfra.

:ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...