AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Legen sa alt så greit ut på 6 ukerskontroll, men jeg er ikke overbevist... Selv om barnet begynner å nærme seg året, ser underlivet mitt fremdeles annerledes ut. Det ser åpent ut, og det ser ut som noe dekker åpningen litt. Noen erfaringer? Er det normalt at det forandrer seg etter fødsel, eller burde jeg bekymre meg? Anonymous poster hash: d9acc...106
Gjest Maman Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Mulig det er skjedefremfall..har du plager av det?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Kjennes ut som det er noe som henger litt nedentil, men er ikke vondt eller noe. Ingen problemer med tissing, sex, etc... Merkelig han sa alt var fint om det ikke er det? Hjelper det å knipe? TS Anonymous poster hash: d9acc...106
Gjest Maman Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Tipper det er litt skjedefremfall. Så lenge det ikke er mye og plagsomt, skal det holde å knipe. Mitt ble bedre av det, men det tok tid!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Ok, da skal jeg prøve å knipe mer. Tusen takk for svar altså, føler det er veldig tabubelagt og pinlig, så da er det ekstra fint å få hjelpsomme svar TS Anonymous poster hash: d9acc...106
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå