AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Vet ikke hvorfor, men denne uka har jeg flydd på do 3-4 ganger hver dag. Fin og fast avføring. Vet ikke om det er fordi jeg har spist masse grønnsaker og spesielt gulrøtter eller hva, men det er så slitsomt.. Er gulrøtter lakserende? Nå har jeg fått mensen så vet ikke om jeg gjør fra meg mye pga det. Anonymous poster hash: 4b3e8...86a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Er det ofte o.O Det er normalen for meg. Minst 3 ganger om dagen :s Max 6. Jeg aner ikke hva som gjør det, jeg spiser ikke masse gulrøtter. Anonymous poster hash: e76e7...538
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Er nok mensen-mage ja. Anonymous poster hash: 4d505...bcb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Er nok mensen-mage ja. Anonymous poster hash: 4d505...bcb Men jeg fikk mensen i dag, denne skitinga har holdt på en ukes tid.. Når jeg har mensen er det mer løst enn fast for å si det sånn hehe. Anonymous poster hash: 4b3e8...86a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå