Gå til innhold

Spes ped?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har søkt spesial pedagogikk? i så fall hvor og og hva slags bakgrunn har dere fra før?



Anonymous poster hash: 0dc74...a2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har søkt! :) Er adjunkt med opprykk med fagene norsk og engelsk. Har jobbet et år som lærer, men i et svangerskapsvikariat, og fikk tilbud om 60% fast stilling til høsten ved samme skole.

Har søkt spesialpedagogikk og norsk som andrespråk. Vet ikke hva jeg ender opp med, men har som mål å styrke egen kompetanse i møte med minoritetsspråklige og andre som sliter med lesing eller skriving gjennom jobben.



Anonymous poster hash: a9931...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på Spes.Ped. 3-årig bachelor ved UiO. Krysser fingrene mine på å komme inn! Er førstegangsstudent :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på Spes.Ped. 3-årig bachelor ved UiO. Krysser fingrene mine på å komme inn! Er førstegangsstudent :)

Kan anbefales :hjerte:

Anonymous poster hash: 305c7...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefales :hjerte:

Anonymous poster hash: 305c7...450

Ja, har hørt fra en del at det studiet er å anbefales. Nå er det bare å vente... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Første AB hvor har du søkt?:)



Anonymous poster hash: 0dc74...a2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har søkt UiO, årsstudium. I utgangspunktet er det fulltid, men jeg kommer nok til å se an hvorvidt jeg faktisk skal gidde å ta 30 stp i semesteret samtidig som jeg jobber. Det kan fort ende opp med å bli mye stress.



Anonymous poster hash: a9931...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesped er morsomt!

Gikk bachelor og senere master på UiO. I dag jobber jeg som lærer på spesialskole, det er utfordrende, slitsomt, morsomt, koselig, alt på en gang. Og ikke minst får man dele hverdagen med verdens beste unger!

Anonymous poster hash: 5f23b...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...