Gå til innhold

Støvletter nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel fremdeles normalt å gå med støvletter nå i mai? Alle går jo med småsko virker det som, men det syns jeg blir for kaldt nå når det er bare 9 grader på kvelden.. har lyst å ha på meg lange svarte støvletter i helga når jeg går ut på byen..



Anonymous poster hash: 0ee5e...632
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

syns støveletter blir litt mye nå som vi er i mai,passer bedre med pumps eller småsko uten strømper syns nå jeg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Den faktiske temperaturen teller mer enn hvilken måned det er, synes jeg. Her er det bare noen få plussgrader på sen kveldstid, og jeg hadde ihvertfall frosset halvt ihjel i pumps uten strømper i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I L.A f.eks går jo folk i støvletter selv om det er over 20 grader... der går det jo med det når de føler for det...



Anonymous poster hash: 0ee5e...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg er samd, bare leggar no er for artar med tjukkare pels enn meg. Eg ville brukt støvlettane, men kan hende ikkje dei svarte vintarlege, men dei ljose vårstøvlettane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er bare 3-4 grader her, så bruker jeg ikke støvletter nå. Det er jo vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det er bare 3-4 grader her, så bruker jeg ikke støvletter nå. Det er jo vår..

Her er det kuldegrader i dag, faktisk. Så å si at "det er jo vår" hjelper lite. Jeg tok på de gode varme vinterskoene da jeg gikk ut med søpla nå nettopp.

Anonymous poster hash: 5ae57...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det -3 i dag tidlig og da er det i hvertfall helt uaktuellt for meg å gå i ballerina eller pumps uten strømper. Her er det fortsatt støvletter som gjelder. Men har noen litt lyse og vårlige da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Går for beige anklestøvletter i dag, når jeg skal dra på jobb og (forhåpentligvis) har kommet seh opp på "bare" 0°

Anonymous poster hash: 5ae57...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg ikke etter kalenderen, men været. De siste dagene har jeg hatt støvletter, den tjukkeste vinterkåpa mi og lue. Er det kaldt, så er det kaldt. Jeg syns det ser mye dummere ut om noen står og hutrer i småsko og olajakke enn om de faktisk kler på seg når det er under ti plussgrader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Støvletter er et begrep som favner alt fra de tykke, fòrede vinterstøvlettene med rågummisåle og til de hanskemyke innestøvlettene, håndsydd av tynnt, mykt lær og med stiletthæler.

Alt til sin tid, avhengig av temperatur, underlag og anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på været og ikke kalenderen når jeg kler på meg. Har aldri falt meg inn at jeg ikke kan gå i svarte støvletter i mai, når det er tre varmegrader og sidelengs regn. Har både lave støvletter og høye, og kan finne på å gå med begge når det er kaldt, uansett hvilken måned det er.



Anonymous poster hash: f13f3...d78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med det som holder deg varm, ikke frys fordi det er mai og man "skal gå med lite klær,småsko" osv :)



Anonymous poster hash: 08298...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kuldegrader i dag, faktisk. Så å si at "det er jo vår" hjelper lite. Jeg tok på de gode varme vinterskoene da jeg gikk ut med søpla nå nettopp.

Anonymous poster hash: 5ae57...c56

Men hos oss blir det varmere utover dagen. Det er sol fra skyfri himmel. I skyggen er ikke temperaturen mer enn 5 grader midt på dagen -i tillegg til at det blåser stiv kuling, men altfor heftig med støvletter i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...