Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Når jeg våknet idag morges, merket jeg at jeg hadde fått et utbrudd under nesen og litt ved neseborene (type, bilde som ble lagt ut nede). Det er ikke fullt så stort som på bildet, noe mindre, men det er slike klumper-ish. Merker jeg holder på å få et på leppen også. Sitter her med krem på begge problemområdene, og håper på det beste.

Problemet er at jeg skal ut imorgen. Det ser jo utrolig lite delekat ut med dette her i ansiktet, og jeg tenker automatisk at det ikke vil se så bra ut med sminke over? (evt. at det muligens kan bli værre?) Så jeg vil føle meg lite lekker da. Greien er at jeg må på dette arrangementet, det er veldig viktig.

post-37809-0-31330700-1399572657_thumb.j

Jeg er litt redd for at det ikke skal bedres noe særlig til imorgen, da jeg ikke merket at jeg hadde dette før jeg våknet som var dritsent (16-17.00 tiden) Derfor, lurer jeg på om dere har noe kjerringråd som kan hjelpe å tørke det litt ut, slik at jeg bare tar litt krem over etter, legger meg, og forhåpentligvis vil det bedres LITT?

Har hørt litt om det å vaske med saltvann, gni sitron osv, men hjelper det? vil ikke gjøre vondt værre altså .. Håper dere har noen råd til meg :) Tusen takk!

Anonymous poster hash: 55252...057
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes et gjennomsiktig plaster man kan få kjøpt på apoteket som man kan sette på slike munnsår. De har også en lindrende og helende virkning på såret. Husker i farta ikke hva de heter, skal google litt.

Anonymous poster hash: 547a1...61c
AnonymBruker
Skrevet

Men de plastrene er utrolig synlige da, og er de ikke ganske små itillegg?

AnonymBruker
Skrevet

Ingeeen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...