Gå til innhold

UTOVERNAVLE ER EKKELT

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hva? Nei, kanskje ikke ekkelt.. Jo, litt..

Hvis man er kjempeoverfladisk, så er det ekkelt og ikke særlig pent, hva synes du?

Anonymous poster hash: b34a6...715

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på øyet som ser.
Selv har jeg innovernavle og synes utovernavle ser rart ut, rett og slett fordi jeg er vant til min egen og "tror" at alle andre sin ser helt lik ut. :P

• Liker 2
Skrevet

Dette synes jeg er slemt å skrive. Man kan ikke noe for hva slags navle man har..

Skrevet

Det kommer vel an på øyet som ser.

Selv har jeg innovernavle og synes utovernavle ser rart ut, rett og slett fordi jeg er vant til min egen og "tror" at alle andre sin ser helt lik ut. :P

Helt enig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg er slemt å skrive. Man kan ikke noe for hva slags navle man har..

Man kan ikke noe for om man har små pupper heller, men folk skriver jo at det også er ekkelt her inne så. Sånn er det på et diskusjonsforum :)

Anonymous poster hash: bdc4a...c90

• Liker 3
Skrevet

Så du er kjempe overfladisk og lurer på om fler er med deg?

Det er ikke ekkelt, sært, rart, stygt, det er naturlig. Noen har innovernavle andre har ikke. Betyr ikke at noen av delene er "stygt". Helt utrolig hvor overfladiske en kan bli i dagens samfunn.

• Liker 1
Skrevet

Har innovernavle, og tenker helt ærlig ikke over at andre kan ha utover. For en ting å henge seg opp i da? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er kjempeoverfladisk, så er det ekkelt og ikke særlig pent, hva synes du?

Disser du utovernavlen min? Er du aotomatisk noe fruktfat da?

Meg og navelen min har klart oss veldig fint, og ingen av de kjekke mennene jeg har vært sammen med oppigjennom har noen gang klaget. Heller navle som går utover enn så mye annet man kan ha fra naturens side...

Anonymous poster hash: 74705...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to søstre med utovernavle, og har aldri syntes navlen deres har vært ekle.

Vanligvis så tenker jeg ikke over hvordan navlen til folk ser ut.

Anonymous poster hash: 7b9df...a95
Skrevet

Man kan ikke noe for om man har små pupper heller, men folk skriver jo at det også er ekkelt her inne så. Sånn er det på et diskusjonsforum :)

Anonymous poster hash: bdc4a...c90

Ja, jeg vet.. Ikke noe hyggelig det heller. Jeg reagerte kanskje mest på trådtittelen med store bokstaver. Går an å tenke seg om litt.. men dette viser i alle fall at trådstarter er en meget lite empatisk person.

• Liker 1
Skrevet

:danse:

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan ser en utovernavle ut? Jeg har aldri sett noen med det, tror jeg. Det høres ikke særlig pent ut....

Anonymous poster hash: 26daf...669
AnonymBruker
Skrevet

Utovernavle skyldes slurvete klipping etter fødselen, så dette er dårlig arbeid fra jordmorens side.

Det er mulig å fikse med et enkelt lite inngrep på legekontoret.

Anonymous poster hash: 7eb3b...827
AnonymBruker
Skrevet

Utovernavle ser ikke pent ut nei. Ser ut som tykktarmen er på vei til å sprenge ut av magen. Synd, alt pga av en slurvete jordmor eller skjelven barnefar.

Anonymous poster hash: 1291a...f5c
  • Liker 2
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det kommer jo helt an på.

Er man en hårete mann, så er utovernavle praktisk. Er man jente og vil ha piercing, så er utovernavle en nedtur.

Skrevet

Til AB#13 og AB#14: Noen ganger skyldes det til og med noe så enkelt som ett svangerskap. Så man kan fint ha begynt livet med en innover-navle, og fortsette livet med en utover-navle ;)

AnonymBruker
Skrevet

Utovernavle skyldes slurvete klipping etter fødselen, så dette er dårlig arbeid fra jordmorens side.Det er mulig å fikse med et enkelt lite inngrep på legekontoret. Anonymous poster hash: 7eb3b...827

For no tull. Jeg hadde utovernavle i maaange år og den stod ordentlig ut. Aldri operert for det, den gikk innover etterhvert.

Det kan være mange årsaker til utovernavle, men klipping av navelstreng er ikke en av de. Du vet ved at man ikke klipper navlestrengen helt inntil magen?

Anonymous poster hash: 5f1ab...861

• Liker 1
Gjest KrissyHart
Skrevet

ehhe.. finnes styggere saker enn det

AnonymBruker
Skrevet

http://i45.tinypic.com/9bgopj.jpg
Sånn ser navlen min ut. Om dette er utovernavle så okei, da får jeg heller leve med det. :P
Har ikke hatt noe problem angående piercing i navlen.

Anonymous poster hash: 76143...973
AnonymBruker
Skrevet

Til AB#13 og AB#14: Noen ganger skyldes det til og med noe så enkelt som ett svangerskap. Så man kan fint ha begynt livet med en innover-navle, og fortsette livet med en utover-navle ;)

Det var motsatt med meg, jeg hadde utovernavel, også fikk jeg innovernavel etter fødsel :laugh: Er tynnere nå enn det jeg var før fødsel.

Anonymous poster hash: dcf90...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...