AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg og kjæresten min er 21 år begge to. For en liten stund siden slipper han årets nyhet. Han er pappa, til en på 3. Vi har vært sammen i 7 mnd og jeg syns dette er en nyhet han kunne fortalt før vi ble sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke, føle eller reagere. Han har bestemt seg for å være en del av livet hans, noe som er heeelt greit for meg! Jeg er bare rett og slett ikke klar for noe sånt.Anonymous poster hash: 99c58...4eb
GørilB Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Har han ikke hatt samvær med barnet på de 7 mnd dere har vært sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Vel, du får ta deg litt tid i tenkeboksen. Du har et par ting å tenke over: Vil du takle å dele oppmersomheten med et barn? Er det greit at din kjære har et barn fra tidligere? Er det lett for deg å tilgi at han har holdt dette skjult? Dette er hovedpunktene jeg ville tenkt over. Jeg hadde ikke stusset SÅ mye på mangelen på samvær, for med så små barn så er det ikke anbefalt med helgehjem, faktisk. Det kan være at dette først nå skal starte opp. Anonymous poster hash: a22bd...51b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå