Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Ektorp sofa og stoler med lyst brunt trekk. Nå har armlenene på stolene revnet og stoffet selges selvfølgelig ikke lengre.

Vil gjerne ha samme farge, men da er Vellinge Beige den eneste fargen som kan passe her hos meg. Problemet er at trekket ikke kan vaskes. Men det er 100 % polyester.

Har sjekka litt rundt, f.eks http://www.klikk.no/mote/altfordamene/article716961.ece

Tror dere det kan vaskes?

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring med dette trekket, men d meste tåler finvask på lav temp. Som småbarnsmor har jeg erfart at det aller aller meste tåler å bli vasket, selv om det står at det ikke kan vaskes...

Anonymous poster hash: 40fb0...a21

• Liker 2
Skrevet

Ingen erfaring med dette trekket, men d meste tåler finvask på lav temp. Som småbarnsmor har jeg erfart at det aller aller meste tåler å bli vasket, selv om det står at det ikke kan vaskes... Anonymous poster hash: 40fb0...a21

Signerer dette.

I tillegg har jeg det grå trekket som "må renses". Det har gått mange runder i vaskemaskinen, og der har gått strålende.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har svart Ektorp sofa og tilhørende stol. Vasket stoltrekket, og det ble utrolig stygt, stripete, falmet og skjoldete, så jeg kastet det og kjøpte nytt trekk i annen farge. Da jeg var på Ikea, sa en som jobber der at det svarte trekket ikke tåler vask. Flott :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...