Aryamili Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 15. mai 2014 Bra du føler deg bedre og bra du fikk i deg litt mer mat! Matinntak har jo faktisk også mye å si på humøret! Synes forøvrig det så ut som en veldig bra økt. Ja, jeg blir skikkelig sur hvis jeg ikke spiser, hangry til de grader Så må ta meg selv i nakken og ikke utsette spising hele tiden, selv når jeg er stressa. Det er godt å høre, har helt siden jeg begynte med styrketrening følt at det ikke er "ordentlig" trening fordi jeg ikke blir sliten på samme måte som hvis jeg løper, og lurt på om jeg kanskje gjør det feil, og det kan jo hende. Jeg ser jo folk får resultater, og jeg merker selv at jeg blir sterkere, så jeg VET jo at det er trening, men ja Vet ikke helt hva jeg prøver å si :D Må få sneket inn litt cardio også, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. mai 2014 #22 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg leste nylig at noen vitenskapsmenn har sjekket om hangry er legit, noe det var. Man blir ikke sliten på samme måte som med kondisjon, men om du har en hard beinøkt skal det være vanskelig å gå etterpå fordi beina dine er gelè. Skal du bli kondis-sliten i tillegg må du ha sirkeltrening (altså ingen pauser mellom øktene, men i stedet går du fra en øvelse til en annen der du skulle hatt den lille pausen mellom øktene). Hvis du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg leste nylig at noen vitenskapsmenn har sjekket om hangry er legit, noe det var. Man blir ikke sliten på samme måte som med kondisjon, men om du har en hard beinøkt skal det være vanskelig å gå etterpå fordi beina dine er gelè. Skal du bli kondis-sliten i tillegg må du ha sirkeltrening (altså ingen pauser mellom øktene, men i stedet går du fra en øvelse til en annen der du skulle hatt den lille pausen mellom øktene). Hvis du skjønte hva jeg mente. Beina pleier å være som gelé, det er helt sikkert (etter utfall klarer jeg så vidt å gå, og trapper er tortur)! Men kjenner ikke samme effekten som i starten, så må vel kanskje bruke litt tyngre vekter nå Når det gjelder bryst, så får jeg ikke den effekten, men det er jo kanskje fordi man ikke bruker brystmusklene like mye som f.eks. bein, daglig, så da merker jeg ikke den gelé-følelsen. Tror det ville vært veldig rart om brystet føltes som gelé, da :D Ja, sirkeltrening liker jeg! Det skal jeg gjøre med de øvelsene der det er mulig (benk og markløft er ofte opptatt, så der går det ikke, men det er greit nok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. mai 2014 #24 Del Skrevet 15. mai 2014 Beina pleier å være som gelé, det er helt sikkert (etter utfall klarer jeg så vidt å gå, og trapper er tortur)! Men kjenner ikke samme effekten som i starten, så må vel kanskje bruke litt tyngre vekter nå Når det gjelder bryst, så får jeg ikke den effekten, men det er jo kanskje fordi man ikke bruker brystmusklene like mye som f.eks. bein, daglig, så da merker jeg ikke den gelé-følelsen. Tror det ville vært veldig rart om brystet føltes som gelé, da :D Ja, sirkeltrening liker jeg! Det skal jeg gjøre med de øvelsene der det er mulig (benk og markløft er ofte opptatt, så der går det ikke, men det er greit nok) Høres ut som du må øke på vektene da ja! Har du treningspartner? Jeg og samboer hadde siekeltrening sammen hvor vi okkuperte hvert vårt apparat så ingen andre kom til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #25 Del Skrevet 16. mai 2014 Høres ut som du må øke på vektene da ja! Har du treningspartner? Jeg og samboer hadde siekeltrening sammen hvor vi okkuperte hvert vårt apparat så ingen andre kom til! Ja, men vi spotter hverandre, spesielt jeg tar meg helt ut i bryst, slik at jeg ofte ikke klarer siste rep, og da er det greit å ha noen til å ta en finger på stanga og hjelpe med å få den på stativet igjen :D Av og til er vi tre stykker, og da kunne det jo vært en idé å okkupere både benken og markløft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. mai 2014 #26 Del Skrevet 16. mai 2014 Åja, spotting er kjempelurt! Haha høres ut som en god plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #27 Del Skrevet 17. mai 2014 God morgen, håper alle får en fin 17. mai-feiring! Jeg begynner å se litt resultater av treningen, siden påske. Påska er verre enn jul for meg, da koser jeg meg halvt i hjel og det blir mye fyll og usunt. Etter påska i år følte jeg meg skikkelig slapp i fisken, og hadde tydelig lagt på meg siden jul. Men nå begynner jeg å se resultater! Jeg tror jeg har hatt en del vann i kroppen jeg har blitt kvitt, og i tillegg strammet opp litt, og da kan forskjellen bli ganske stor. Deilig å se og kjenne resultater, har mer energi og føler meg bedre! Så nå er det bare å fortsette i rett spor I går ble det ingen trening, og ferdigpizza til middag, men sånn er det noen dager. I dag skal jeg kose meg litt, og så blir det en del eksamenslesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. mai 2014 #28 Del Skrevet 17. mai 2014 Så bra du starter å se resultater da! Det gir jo mye motivasjon når man ser det. Håper du hadde en fin feiring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 19. mai 2014 Heisann hoppsann! Har vært dårlig med trening, skal få til en økt i morgen! Har fått sykemelding for to av eksamenene jeg skulle ta, så jeg føler meg 1000 kg lettere! Nå kan jeg fokusere på de viktige eksamenene, hurra. Begynner å få litt "markerte" muskler øverst på magen, men nede trenger det å strammes litt opp. Har ikke planer om å få skikkelig vaskebrett, men synes det er fint hvis magemusklene er litt definerte. Er det noen som er innom her som har tips til gode øvelser for nedre del av magemusklene? Kan virke som det jeg har gjort hittil har fungert godt på øvre del iallefall, siden jeg ser tydelig forskjell etter relativt kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. mai 2014 #30 Del Skrevet 20. mai 2014 Noen forslag til øvelser: - Rumpehev - Reverse crunches - Toe touches - Planken - Beinhev - Twisting windmill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå