Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til bulgaria 18.mai med noen venninner, og lurer litt på hvor mye jeg bør beregne i lommepenger? Frokost er inkl. På hotellet, og skal ha med litt mat selv. Men blir nok endel kvelder ute i tillegg til shopping. Skal være en uke:)

Anonymous poster hash: ef2c6...8f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo helt umulig å si.. shopper du H&M og markeder eller shopper Gucci, Versace og Chanel? Liker du å spise på fancy restauranter, eller mcdonalds?

Anonymous poster hash: 6e08e...768
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel stort sett billig juggel nedi der? Har ingen interesse av merke, kjøper det jeg syns er fint:) og er på slankern, så kommer til å gå i ren mat som salater og fisk osv, men har ikkeno behov for fancy restauranter.

AnonymBruker
Skrevet

Skal til bulgaria 18.mai med noen venninner, og lurer litt på hvor mye jeg bør beregne i lommepenger? Frokost er inkl. På hotellet, og skal ha med litt mat selv. Men blir nok endel kvelder ute i tillegg til shopping. Skal være en uke:)

Hvor skal du være? I hovedstaden og populære steder langs kysten kan det fort være dyrere enn ellers. Så spørs det om du kjøper klær i hovedstaden fra de store shoppingsentrene med høye priser og de dyre gatene eller fra vanlige butikker. Jeg vil tro at du klarer deg meget godt med ca 2200 NOK for en uke, middag og shopping inkludert. Litt mer hvis du planlegger dyre fester med mye alkohol ute.

Anonymous poster hash: 00350...c02

AnonymBruker
Skrevet

Skal til sunny beach:) har de kjøpesentre der? Isåfall så kommer vel jeg til å gå berserk, haha! Men tusen takk for svar:)

AnonymBruker
Skrevet

Skal til sunny beach:) har de kjøpesentre der? Isåfall så kommer vel jeg til å gå berserk, haha! Men tusen takk for svar:)

Jepp, det har de. Hvis du planlegger mye shopping der, da må du regne med mer penger. Det er mange shoppingsentre overalt, men prisene er ikke akkurat lave. Sist jeg var i Bulgaria og skulle shoppe i Sofia ble jeg overrasket at prisene i shoppingsentrene var like og til og med litt høyere enn tilsvarende priser i Norge. Vil tro det er også tilfelle i Varna og Sunny Beach. Men i vanlige butikker (les ikke shoppingsenter) pleier prisene å være rimeligere.

Skrevet

3-4 tusen kroner holder lenge.

AnonymBruker
Skrevet

3-4 tusen kroner holder lenge.

Kan fort gå opp til 4-5 tusen hvis TS går berserk, ja. :fnise:

Skrevet

Prisene på sentrene i bulgaria er ganske drøye, og ligner priser i Norge. Kjøper du derimot ting i bodene (som faktisk har mye stilig!) er det mye billigere, der får du gensere, kjoler osv til 40.-.
Mat i bulgaria er relativt billig, og for en 100 lapp får du god mat og drikke.

AnonymBruker
Skrevet

Prisene på sentrene i bulgaria er ganske drøye, og ligner priser i Norge. Kjøper du derimot ting i bodene (som faktisk har mye stilig!) er det mye billigere, der får du gensere, kjoler osv til 40.-.

Mat i bulgaria er relativt billig, og for en 100 lapp får du god mat og drikke.

Det spørs hvor du spiser. Det er mange turistfeller som tilbyr dårlig kvalitet for skyhøye priser, så det er lurt å sjekke stedene på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...