Gå til innhold

Bikini til små pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips? Jeg synes ikke sånn trekant-bikini blir så veldig pent på kroppen min. Man ser liksom "knoklene" mellom puppene, pluss at puppene er små, og de ser ikke akkurat større ut i en sånn bikini.

Hvordan bikini er fint på en tynn kropp med små pupper? Hva bruker dere andre i samme situasjon? :)



Anonymous poster hash: d8fc8...d84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er misunnelig! Små pupper er fint :) Og mye lettere i klesveien, faktisk! Jeg syntes dog det aller meste kler slanke jenter med små pupper, men det er min mening.

Tube bikini? Jeg syntes de er lekre, og trist fordi jeg selv har for store til at det ser flott ut.

F.eks denne:

http://www.diorcomakeup.com/resources/Bandeau%20top%20and%20low%20rise%20bikini%20bottom%20at%20vistoriassecretcom.jpg


  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn og har små pupper, så jeg kjenner igjen problemet med å velge bikinier som ikke ser ut som er satt på en barnekropp.

Men som brukerne over meg har sagt ville jeg gått for en tube-bikini, helst med rysjer (?) for å kanskje få de til å virke litt større enn de egentlig er. Det er hvert fall den type bikini jeg kommer til å gå for i sommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke en bikini som ligner en vanlig bh, bare i bikini-utgave! Funker perfekt for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg så denne typen på cubus, synes den var skikkelig søt! har sett noen fra wildfox som er kule i samme fasong også, det kunne jo være et alternativ :)

Endret av Chanchan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en liten A-cup, og denne er årets bikini! :) Får puppene til å se litt større ut, samtidig som den sitter behagelig og ikke gir et for stort skille.
http://www.victoriassecret.com/swimwear/fringe-and-flounce/flounce-bandeau-beach-sexy?ProductID=169642&CatalogueType=OLS

Noe slikt kan også passe - stroppene ser også smarte ut, siden du ikke vil få skille "på skrå" over brystet :)

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/badetoy/ccollection-cswimwear-p1.html#product_662026124

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/badetoy/ccollection-cswimwear-p1.html#product_646221995



Anonymous poster hash: 39c23...81c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Masse fint dere har linket til. :) Jeg tror jeg skal prøve en bandeau-overdelel, og se om det er fint på meg også.



Anonymous poster hash: d8fc8...d84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har små pupper og bruker tube- eller bandeau bikini, hvordan får dere dem til å sitte der de skal? Damene på bildene/linkene har jo ikke små pupper akkurat. Ser for meg at stroppeløst ville sklidd rett ned på meg. Bader dere med disse på også, eller er de kun til soling?



Anonymous poster hash: 05dec...a4e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har små pupper og bruker tube- eller bandeau bikini, hvordan får dere dem til å sitte der de skal? Damene på bildene/linkene har jo ikke små pupper akkurat. Ser for meg at stroppeløst ville sklidd rett ned på meg. Bader dere med disse på også, eller er de kun til soling?

Anonymous poster hash: 05dec...a4e

Jeg forsøker alltid å finne en bikini med silikonkant eller ektra strikk - da funker det for meg. Hvis den ikke har en av disse, bruker jeg stroppene som følger med om den ikke henger på :)

Anonymous poster hash: 39c23...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har små pupper og bruker tube- eller bandeau bikini, hvordan får dere dem til å sitte der de skal? Damene på bildene/linkene har jo ikke små pupper akkurat. Ser for meg at stroppeløst ville sklidd rett ned på meg. Bader dere med disse på også, eller er de kun til soling?

Anonymous poster hash: 05dec...a4e

de fleste sånne bikinier har en silikonkant øverst som holder toppen på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker en slik jeg fant på cubus for et par år siden. de har de fortsatt da. er som en vanlig BH, i badetøystoff. de har litt puch-up i seg. og jeg liker de veldig godt. sitter godt på også. og jeg har SMÅ pupper. type 65B



Anonymous poster hash: 9a982...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig da, de fleste bikinioverdeler ser rett og slett vulgære ut på meg.. Kos deg i sommer :)



Anonymous poster hash: b491f...c8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...