Gå til innhold

sminke/stiltips til nybakt mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!:) Jeg er 24år og bruker ikke så mye sminke, er ikke så god på sånne ting.. Har nå innsett noe må gjøres med garderoben, for når jeg gikk gjennom klærne fra før graviditeten var det ingenting som ikke var utrolig slitt. Jeg er 175 og bruker ca str 42-44. Store pupper og breie hofter/skuldre. Bruker f-cup nå som jeg ammer. har ikke sånn kjempe søt og feminin klesstil. Lite søvn for tiden så hadde vert kjekt med litt tips på enkel sminke.



Anonymous poster hash: cbd59...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Du bør ha 2 concealere. En som dekker urenheter, og en som er hakket lysere som du kan bruke under øynene for å dekke mørke ringer. Hvis du ikke vil bruke så mye penger på to ting, ville jeg gått for en mellomting. Kan anbefale YSL touche eclat.

2. En enkel fuktighetskrem med farve er et fint alternativ til full foundation. Laura Mercier har en veldig bra en, som føles som silke på huden.

3. Et solpudder kan gjøre underverker og fresher opp huden veldig. Fremhever den fargen du har i ansiktet fra før osv. Guerlain sitt er jeg veldig glad i. Body Shop har også endel ålreite.

4. Fiks øyenbryn! Farg og napp. Hvis du ikke allerede er fornøyd med bryna dine, ville jeg tatt turen til en salong som KAN bryn. Bryn rammer inn ansiktet veldig og gjør at man ser tusen ganger bedre ut.

5. Når det gjelder klær så er mitt viktigste "triks" bra undertøy. Bruk heller mer penger på godt undertøy enn på en dyr topp. Du får mye mer igjen for pengene dersom tøyet sitter godt, noe det vil gjøre med bra undertøy :) Mannen din blir sikkert veldig glad for litt flott undertøy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...