AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Del Skrevet 8. mai 2014 inKOGnito eller inkogNIto?Anonymous poster hash: a3b85...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 8. mai 2014 #2 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg tror aldri jeg har hørt noen si inKOGnito før. Bare inkogNIto. Så det er det jeg sier selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2014 #3 Del Skrevet 8. mai 2014 Ink`ognito skal det være. http://snl.no/inkognito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. mai 2014 #4 Del Skrevet 8. mai 2014 Trykk på første stavelse ifølge ordboka. Altså inKOGnito. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2014 #5 Del Skrevet 8. mai 2014 Trykk på første stavelse ifølge ordboka. Altså inKOGnito. Andre stavelse mener du vel . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. mai 2014 #6 Del Skrevet 8. mai 2014 Andre stavelse mener du vel . Nettopp. Trykk på første stavelse hadde vært ganske snodig, må jeg medgi. Takk for rettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå