Gå til innhold

Drømmemannen


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Hvorfor finnes det ikke en variant av Drømmekvinnen med en veldig flott mann, og stygge* damer?

Er det fordi:

a) Stygge damer trekker ikke seere?

B) Større tabu å lage underholdning av stygge damer?

c) Menn er så overfladiske at en vakker mann aldri ville valgt en stygg dame, samme hvor flott personligheten var?

d) Eller en helt annen grunn?

Eller er det laget en slik serie?

*Stygge som mennene i Drømmekvinnen er stygge, altså alt fra normale via nerder til overvektige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro det er noe som kommer.

Først ut var "Ungkaren", så kom "Ungkarskvinnen".. mener å huske at det til og med var to versjoner av "Ungkaren" før kvinne-versjonen kom..?

"Drømmekvinnen" er jo nettopp ferdig med å bli vist på norsk tv og 2'eren har nettopp begynt. kommer nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg vil tro det er noe som kommer.

Først ut var "Ungkaren", så kom "Ungkarskvinnen".. mener å huske at det til og med var to versjoner av "Ungkaren" før kvinne-versjonen kom..?

"Drømmekvinnen" er jo nettopp ferdig med å bli vist på norsk tv og 2'eren har nettopp begynt. kommer nok :wink:

Det har allerede kommet en 3'er i us, men denne gangen er det han som kom på "andre plass" sist som er drømmemannen. Muligens han treffer på vanlige jenter? Tviler dog på det, for hele us unner nok ham en flott prinsesse, siden han ikke fikk en sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne som bor i USA har snakket om at det skal komme en "plain jane" serie i USA, kan være den har komt også..lenge siden vi pratet sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

average jane går på tven i USA. Så det kommer nok til norge om ikke så alt for lenge vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
average jane går på tven i USA. Så det kommer nok til norge om ikke så alt for lenge vil jeg tro :)

Ja, da er det tydeligvis underholdning i vanlig kvinner også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Den varianten JEG savner er veldig stygg "drømmemann/dame" og flotte deltakere. Så kan man se hvor raskt de blir så utrolig forelsket sammenliknet med seriene frem til nå........

*buhu I got my heart broken* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg savner ingen slike serier, jeg. Hos meg er IGNORE-knappen konstant i funksjon når det gjelder (de fleste) reality-serier, spesielt de med dating som fokus. Den første var grei, men all utvanningen blir bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Den varianten JEG savner er veldig stygg "drømmemann/dame" og flotte deltakere. Så kan man se hvor raskt de blir så utrolig forelsket sammenliknet med seriene frem til nå........

*buhu I got my heart broken* :roll:

Hehe, godt poeng :)

Må dog påpeke her at jeg er mann, og ser dermed ikke på slike serier. Gløtter bare innom i ny og ne for å holde meg oppdatert og dermed kunne holde en intelligent samtale med en interessant kvinne.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Må dog påpeke her at jeg er mann, og ser dermed ikke på slike serier. Gløtter bare innom i ny og ne for å holde meg oppdatert og dermed kunne holde en intelligent samtale med en interessant kvinne.. :wink:

Yeah- right!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Må dog påpeke her at jeg er mann, og ser dermed ikke på slike serier. Gløtter bare innom i ny og ne for å holde meg oppdatert og dermed kunne holde en intelligent samtale med en interessant kvinne.. :wink:

Vikarierende årsaker, ser jeg :wink: Samtidig har du tidligere uttrykt hva slags kvinner du liker, og jeg tviler på at så mange av dem egentlig bryr seg så altfor mye om slike serier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et år siden tror jeg det var, skrev jeg inn å etterlyste et program for "nerder". Jeg ser liksom ikke helt behovet for at de med godt utseende og mye penger trenger hjelp til å finne en partner(selv om de også kan ha problemer), det er jo nettopp den som har problemer med å finne en partner som trenger hjelp, ergo dem som sliter med et dårlig selvbilde fordi de verken er pene, slanke eller rike.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner ingen slike serier, jeg. Hos meg er IGNORE-knappen konstant i funksjon når det gjelder (de fleste) reality-serier, spesielt de med dating som fokus.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
For et år siden tror jeg det var' date=' skrev jeg inn å etterlyste et program for "nerder". Jeg ser liksom ikke helt behovet for at de med godt utseende og mye penger trenger hjelp til å finne en partner(selv om de også kan ha problemer), det er jo nettopp den som har problemer med å finne en partner som trenger hjelp, ergo dem som sliter med et dårlig selvbilde fordi de verken er pene, slanke eller rike.,[/quote']

Og jeg kjenner et par (gutter, høy utdanning, jobb i databransjen) som så sårt kunne trengt noe slikt. De er alle for sky og tilbakeholdne til å finne seg kjæreste på egen hånd, samtidig som de kanskje ikke helt har utseendet med seg. Men jeg synes det er betenkelig når folks ulykke på ett eller annet område blir gjort til prime time TV-underholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er betenkelig når folks ulykke på ett eller annet område blir gjort til prime time TV-underholdning...

Joda, jeg er helt enig, det er forkastelig. Men bare prøver å påpeke litt logikk, men ved nærmere ettertanke så finnes det ikke logikk her, i hverfall ikke fornuftig logikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis man tenker lenge nok, finner man noe moralsk betenkelig med det aller meste. Men det spørs om TV-underholdning totalt blottet for moralske betenkeligheter hadde blitt tatt vel imot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus

Vikarierende årsaker, ser jeg :wink: Samtidig har du tidligere uttrykt hva slags kvinner du liker, og jeg tviler på at så mange av dem egentlig bryr seg så altfor mye om slike serier....

Nå ja, tror kvinnen i mitt liv har et fint balansert forhold til det menigsfulle og meningsløse.

Selv setter jeg pris på hjernedød underholdning i ny og ne. Det er mye føde for sjelen som nødvendigvis ikke er føde for hjernen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Nå ja, tror kvinnen i mitt liv har et fint balansert forhold til det menigsfulle og meningsløse.....

:sjarmor::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...