AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hjelpes! Jeg er gravid i uke 18 og har plutselig fått noe som ligner svært på kjønnsvorter. Jeg har ikke hatt dette før, kjæresten har heller ikke noe utbrudd. Jeg leser tråder hvor det sies at de kan bli mange og store under svangerskap, på grunn av at immunforsvaret er nede? Er det ingenting jeg kan gjøre for å lindre kløen? Eller for å forhindre at de vokser noe mer? Og vil de helt garantert ikke forsvinne av seg selv - før fødsel? Jeg har jo enda en god tid igjen før termin. Vil ikke gå med dette helt til da :/ Jeg føler meg som en dust :-( Buhu. Anonymous poster hash: e2f38...8d6
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Gå til legen og få noe du kan smøre på? Eller er det sånn man ikke kan når man er gravid?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Gynekolog kan hjelpe deg med å fjerne disse såfremt det ikke er noe skadelig for fosteret ditt. De kommer ikke til å forsvinne (sannsynligvis) før fødsel, det tar gjerne mer enn noen måneder før de forsvinner. Mine forsvant aldri av seg selv, måtte fjernes med frysing + påsmøring. Nå hadde jeg (merkelig nok) aldri rundt vaginalåpning, men fikk rundt anus og det var sykt kjipt, faktisk. Jeg har ikke funnet noe som lindrer kløen, men det kan være andre her har bedre tips akkurat der Håper det ordner seg for deg, og lykke til med baby:) Anonymous poster hash: 678e4...8ab
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Gå til legen og få noe du kan smøre på? Eller er det sånn man ikke kan når man er gravid? Nei man kan ikke benytte seg av vanlig behandling når man er gravid :-(Anonymous poster hash: e2f38...8d6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Gynekolog kan hjelpe deg med å fjerne disse såfremt det ikke er noe skadelig for fosteret ditt. De kommer ikke til å forsvinne (sannsynligvis) før fødsel, det tar gjerne mer enn noen måneder før de forsvinner. Mine forsvant aldri av seg selv, måtte fjernes med frysing + påsmøring. Nå hadde jeg (merkelig nok) aldri rundt vaginalåpning, men fikk rundt anus og det var sykt kjipt, faktisk. Jeg har ikke funnet noe som lindrer kløen, men det kan være andre her har bedre tips akkurat der Håper det ordner seg for deg, og lykke til med baby:)Anonymous poster hash: 678e4...8ab Tusen takk! Det var hyggelig Dette er en liten skår i gleden at the moment, men jeg må vel bare finne meg i at de er der. Mine er liksom i skjedeåpningen, ser ikke helt for meg at en gynekolog vil oppfordre meg til å ta de bort før fødsel. Så lenge jeg holder det i sjakk er det liksom greit, men jeg vet ikke hvordan. Jeg må vel også snart innse at det ikke er mulig å kontrollere en gravid kropp, i det hele tatt! Men har dere noen råd om noe som lindrer eller kan ta knekken på de ( :-D ) så rop ut! Anonymous poster hash: e2f38...8d6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Man kan vel fryse de bort, selv om man er gravid, så lenge det ikke er rett før fødsel (og kanskje da også, skjedeinngangen blir ganske opprevet uansett. Ellers ser jeg for meg at de kan smitte babyen?Anonymous poster hash: c02bb...1c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå