Gå til innhold

Utflod fra penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har innimellom utflod fra penis. Det kan gå alt fra en måned til et par dager mellom hver gang det skjer. Den er hvitaktig, og ser omtrent ut som vanlig sæd. Har ikke hatt sex siden forrige august, og testet i oktober for klamydia, men den var negativ. Disse symptomene dukket opp rundt desember, men jeg tenkte ikke noe særlig over det. Nå som det ikke virke å gi seg, begynner jeg å lure på hva det kan være. Første tanken som slo meg var klamydia, men det har jeg jo testet negativt på allerede. Hva kan dette være?



Anonymous poster hash: 6321b...60a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.onlinelege.no/temaer-om-helse/utflod-hos-menn.html

Menn skal ikke ha utflod, kom deg til legen!

Anonymous poster hash: 378e4...c15

Ja jeg må vel nesten det..

Precum?

Hmm, er vel ikke vanlig med precum i hytt og gevær uten noen form for seksuell opphisselse først?

Anonymous poster hash: 6321b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må vel nesten det..

Hmm, er vel ikke vanlig med precum i hytt og gevær uten noen form for seksuell opphisselse først?

Anonymous poster hash: 6321b...60a

Altså, sitter ikke på noen fasit. Men tror det kan skje litt sporadisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sitter ikke på noen fasit. Men tror det kan skje litt sporadisk også.

Hehe, okay. Kan forsåvidt være det for alt jeg vet. Irriterer meg at jeg ikke bare testet for alt den gangen jeg var hos legen. Var egentlig gira og klar for det, men legen bare nei uten symptomer er det vel ikke vits å teste for annet en klamydia, så jeg bare nei er vel ikke det. Typisk seig gammal type som lo litt og ba meg drikke mindre øl neste gang jeg skulle på byen :glare:

Anonymous poster hash: 6321b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo andre kjønnssykdommer der ute enn klamydia. Men noen leger er litt ensporet og tester kun for klamydia. Gonoré gir utflod, det samme kan mycoplasma genitalis og andre uhretritter. Det er bakterier som gir utflod i alle fall. Be om en dyrkning eventuelt. Og gå til en annen lege.

Anonymous poster hash: d2d7f...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo andre kjønnssykdommer der ute enn klamydia. Men noen leger er litt ensporet og tester kun for klamydia. Gonoré gir utflod, det samme kan mycoplasma genitalis og andre uhretritter. Det er bakterier som gir utflod i alle fall. Be om en dyrkning eventuelt. Og gå til en annen lege.

Anonymous poster hash: d2d7f...116

Ok, takker for alle svar :)

Anonymous poster hash: 6321b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gå til en annen lege.

Anonymous poster hash: d2d7f...116

Eller be om henvisning til urolog.

Anonymous poster hash: 8f6b2...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...