AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Er det noen her inne på forumet som har herpesviruset, og kan si litt om erfaringer? Har dere ofte utbrudd, og hvordan er det med samleie og evt kjærester? Anonymous poster hash: f10da...f6a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Tenker på herpes i underlivet du? Jeg har på leppa, hatt i 10 år snart, utbrudd noen ganger i året, 2-3 :-)Anonymous poster hash: c16fa...993
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fikk da jeg var 15, etter voldtekt. Er 26 nå og har ikke hatt utbrudd på 2 år. Ved utbrudd vil sex være ubehagelig, men ved og bruke kondom beskytter du partneren din. Jeg pleier og få noe som heter valtrex ved utbrudd, og da trekker det seg tilbake ilø av en ukeAnonymous poster hash: 6bab8...930
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har hatt det i rundt fem år nå. Utbruddene kommer ikke så ofte, men innimellom går det litt i rykk og napp. Da er det noen måneder jeg får det relativt ofte, og så er det lenge til neste gang. Det er vel 5-6 ganger på et år, maks? Det går relativt greit med samleie, siden utbruddet nå oftest bare er mer irriterende(lett kløe/småsvie) enn direkte vondt. Men jeg og samboer avstår nå fra samleie i den perioden likevel. En stund gav vi f..., helt til han selv fikk utbrudd. (Ja, jeg informerte ham om det før vi hadde sex. Jeg forklarte situasjonen, kort om hva det innebærer, og at ballen nå lå hos ham. Ville han gå, så skjønte jeg det. Han valgte å bli. ) Samboer får utbrudd godt oppe på skaftet de gangene han får utbrudd. Hos meg varierer det litt; rundt skjedeåpningen og underlivet generelt, rundt endetarmsåpningen, og to ganger fikk jeg henholdsvis på innsiden av lårene og på vristene. Anonymous poster hash: 85a7b...a93
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Fy faen. De som ikke informerer partner om at de har herpes er noen gigantiske drittsekker. Anonymous poster hash: ed8f2...91d 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Fy faen. De som ikke informerer partner om at de har herpes er noen gigantiske drittsekker. Anonymous poster hash: ed8f2...91d Mange (de fleste) vet ikke at de har det, fordi de ikke har synlige utbrudd. Ca 80 % av befolkningen har herpes på munnen, og ca 30 % har genital herpes. Men enig i at man må informere partner om man vet at man har det. Det er en sykdom som enkelte blir hardt rammet av.Anonymous poster hash: 3777e...bdd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Fy faen. De som ikke informerer partner om at de har herpes er noen gigantiske drittsekker. Anonymous poster hash: ed8f2...91d Jeg synes det er verre med dem som ikke informerer at de har tuberkulose... Anonymous poster hash: ce6d7...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Jeg synes det er verre med dem som ikke informerer at de har tuberkulose... Anonymous poster hash: ce6d7...ba2 Så fint at man blir vaksinert mot tuberkulosd på barneskolen, da. Vanligere med herpes.Anonymous poster hash: 3777e...bdd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Så fint at man blir vaksinert mot tuberkulosd på barneskolen, da. Vanligere med herpes.Anonymous poster hash: 3777e...bdd Jeg hadde en eks (norsk) som ikke informerte meg at han hadde hatt tuberkulose. HER I NORGE. Tuberkulose er forøvrig på oppsving. Det er dem som ikke formidler at de har klamydia eller HIV og, og sistnevnte vet jeg man ikke kan vaksineres mot. Anonymous poster hash: ce6d7...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Jeg hadde en eks (norsk) som ikke informerte meg at han hadde hatt tuberkulose. HER I NORGE. Tuberkulose er forøvrig på oppsving. Det er dem som ikke formidler at de har klamydia eller HIV og, og sistnevnte vet jeg man ikke kan vaksineres mot. Anonymous poster hash: ce6d7...ba2 Da var du nok beskyttet av BCG-vaksinen. Men skjønner det var litt scary. De som smitter andre med HIV kan straffeforfølges, men da er jo skaden skjedd for dem som eventuelt er smittet. Anonymous poster hash: 3777e...bdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå