Gå til innhold

Hvilken dame foretrekker du ? Til menn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke bildene.

Anonymous poster hash: 6cbc7...e78

• Liker 1
Skrevet

Egentlig ingen av de, men hvis jeg måtte velge så hadde det blitt Nicole Richie

Gjest multibox
Skrevet

Heller kim enn kate. Kate blir for tynn, men jeg er egentlig ikke så fan av store rumper så hadde helst valgt noen andre

Skrevet

Ang øverste link:

Det blir jo feil å sammenligne Kim og Kendall. Kendall er 17år. Kim er 33 og har født et barn.

Tror de fleste ville vært evig takknemmelige om dama deres hadde sett ut som Kim post-barnefødsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker damer som trener, og ikke drar meg seg en haug med dau-kjøtt.

Anonymous poster hash: 08168...ea7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge er altfor tynne !! Damer skal ha former !

Anonymous poster hash: 7dab8...840

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg på den :)

De fleste som er så store har ikke så smal midje, og man har som regel mer synlig overflødig fett. Det bildet er retusjert.

Anonymous poster hash: a3af7...54f

Skrevet (endret)

Dette er nesten perfeksjon:

http://i.minus.com/ibuhzKzE8eUJFC.gif

*Sikle*, men hun kunne hatt enda bredere hofter.

Så ei jente på treningssenteret i dag med ekstremt brede hofter og veldig smal midje. Det var så vakkert, men samtidig trist. Trist fordi de aller fleste kvinner ikke har slik beinbygning.

Endret av Eriks
AnonymBruker
Skrevet

Så ei jente på treningssenteret i dag med ekstremt brede hofter og veldig smal midje. Det var så vakkert, men samtidig trist. Trist fordi de aller fleste kvinner ikke har slik beinbygning.

Så trist altså!!! Livet er jammen meg hardt.. Nei, dere gutter må slutte å tro at de fleste jenter har store pupper OG flat mage + smal midje. Dere er ikke perfekte dere heller :S

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Rihanna har jo brede hofter, men hun har kanskje for små pupper for deg?

Endret av pinar
AnonymBruker
Skrevet

Så trist altså!!! Livet er jammen meg hardt.. Nei, dere gutter må slutte å tro at de fleste jenter har store pupper OG flat mage + smal midje. Dere er ikke perfekte dere heller :S

Han kan vel få lov til å synes at denne dama var perfekt, selv om du ikke ser sånn ut? Jeg har store pupper, flat mage og smal midje.

Anonymous poster hash: d5730...6dc

AnonymBruker
Skrevet

Han kan vel få lov til å synes at denne dama var perfekt, selv om du ikke ser sånn ut? Jeg har store pupper, flat mage og smal midje.

Anonymous poster hash: d5730...6dc

Det jeg kommenterte er at han sier at det er TRIST at ikke alle jenter er sånn. Det er virkelig trist at ikke alle menn er høye, mørke, har synlig sixpack og store armmuskler :(

• Liker 1
Skrevet

Det jeg kommenterte er at han sier at det er TRIST at ikke alle jenter er sånn. Det er virkelig trist at ikke alle menn er høye, mørke, har synlig sixpack og store armmuskler :(

Synes jeg ser høye, mørke, muskuløse menn overalt. Nok å velge mellom om man liker den typen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser høye, mørke, muskuløse menn overalt. Nok å velge mellom om man liker den typen.

Deg om det :D

Det morsomme er at du sikkert kommer til å få/har en kjæreste som har helt annerledes kroppsfasong enn "idealet" ditt. Menn tror de er mer kresne enn de faktisk er når det kommer til stykket :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

What?? Jeg er formfull og har absolutt ikke noe hengemage over bikinien, midjen er forholdsvis smal, selv om jeg har store lår og rumpe.Har også store pupper som ikke henger, så det der er bare tull altså!

Men du er slank! Så du bare bekrefter det jeg sa. Du er ikke formfull i betydningen ha noen kg for mye, du har bare en beinbygning som gjør deg sånn. Hvertfall ut fra bilder.

Anonymous poster hash: 6cbc7...e78

Skrevet

Av de som du viser her er Kim Kardashian utvilsomt den med de lekreste formene.

Absolutt smashing. :wow:

Skrevet

Det er vel like ille med ei jente som er sykelig overvektig som ei som er for tynn?

Synes uansett det blir dumt å trekke inn "for tynn", for da tenker jeg anoretisk og det synes selvsagt ingen er fint, da er man syk!

Nicole Richie kommer i kategorien sykelig tynn. Hun har også anorexi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...