AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Noen som vet ca leveringstid på modulsofa fra SKEIDAR? Får man på dagen, uke eller mnd? :-)Anonymous poster hash: a9694...707
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Vi har bestilt to ganger. Begge gangene tok det 8 uker pluss.Anonymous poster hash: 66268...f80
Gjest Blubbs Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Vi bestilte en sofa (ikke modul), og fikk den med på dagen. Kom hjem, og innså at dette var feilvare. Låner henger dagen etterpå, og turer til Skeidar. Får beskjed at de må bestille opp ny, hadde ikke på lager. Det gikk 2 mnd før vi endelig fikk SMS om å hente, dessverre var vi på ferie, og det tok oss 2 uker før vi fikk hentet den. Da innser vi at det er feil, igjen.. nekter å ta i mot. Og får beskjed om at de skal kjapt bestille ny. Etter 1 måned begynner jeg å purre, og får beskjed om at det bare tar noen uker. Enda en måned går, og jeg purrer. De svarer meg ikke. Jeg forklarer at jeg vil heve kjøper. De ignorerer meg. Jeg tar kontakt i butikk, får beskjed om å henvende meg skeidar.no . Sendte masse mail, men de sluttet og svare,samt ignorerte meg. Etter over fem måneder, tok jeg kontakt med forbrukerrådet. Etter litt frem og tilbake, ble de enig med Skeidar at de skulle komme hjem til oss, for å montere opp ny sofa. Noen uker etterpå, kom datoen. Skeidar leverte fra seg det de hadde, og gikk. Ingen montering. Det tok nøyaktig 6 mnd og 3 dager, fra vi kjøpte sofaen, til vi faktisk hadde den på plass. Aldri igjen Skeidar. Nå var det riktignok kanskje en svær glipp fra deres side. Men det viser at det går langt mellom leveringer der (ihvertfall på enkelte ting), så vær grei å ta forbehold om det. 1
Scherbatsky Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ville egentlig ha modulsofa, og sto klar til å ta den med hjem, da fikk jeg beskjed om at generelt så har Skeidar aldri modulsofaer på lager, og det er ihvertfall 4 ukers leveringstid. Jeg fikk beskjed om 8. Og jeg har lært via kjøpt foreldrene mine har gjort i løpet av årene at du ganger den tiden med to - ihvertfall. Hvis ikke er du heldig! :D Sånn er det dessverre. Jeg kjøpte en kjempegrei sofa som er i deler (hadde de på lager), og har splittet opp den. Veldig god å sitte i, og fin til gjester da den er STOR! Nesten gang blir det nok modul, men da venter jeg med å selge den gamle sofaen til jeg faktisk HAR den nye :D Leveringstider hos møbelbutikker generelt er noe herk, og man må rett og slett bare forberede seg på å vente, og heller bli glad hvis det går fortere enn forventet :D
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Bolia har alltid levert i tide her!!Anonymous poster hash: c2fa2...6d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå