Gå til innhold

Beste one night stand opplevelse

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

Ser det er en tråd her om verste one nighter.

men kanskje noen også vil fortelle om sin beste one nighter....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg mistet jomfrudommen.

Jeg vet at det for mange ikke er et godt minne, men for meg var det det. Eneste gangen jeg har hatt en ONS - jeg ville bare bli ferdig med det og ikke date fyren.

Han var veldig kjekk, 25 og jeg var 17. Jeg var på ferie og det hele skjedde i huset til foreldrene hans på den italienske rivieraen.

Nettopp fordi jeg var såpass ung er det ferskt i minne. Det står som en perfekt opplevelse og jeg er egentlig glad for at det var en ONS - jeg har ikke sett ham siden eller tatt kontakt, jeg lar bare minnet stå for seg selv.

Anonymous poster hash: c372f...673
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Mitt første og hittil eneste nett-treff. Var ikke noe hokus-pokus. Tror jeg skrev om det i et annet innlegg her.

Møtte henne og søsteren ute. Fikk henne etter hvert hjem til meg. Lot hun først få leke kostbar og si det vanlige: "Jeg ligger normalt ikke med menn første kvelden, men du..."

Hun var rett og slett et utrolig bra ligg. Herlig jente. Kanskje det var ekstra bra fordi vi hadde snakket litt på nett først og dermed visste litt om hverandre. I tillegg var vi vel hos meg et par timer før noe skjedde.

Et godt minne.

:)

Gjest lurven
Skrevet

OKay jeg har hatt mange bra men dette er min beste:

Møtte en jente på en bursdagsfest hos en kamerat, var egentlig ikke ute etter å få meg noe den kvelden :plystre: , vi bare prata som vanlig men plutselig sier hun: du hvordan seng har du, og jeg svarte ?? hva mener du, jeg vil gjerne se den sa hun. :hakeslepp:

Jeg prøvde å spille litt kostbar og sa at jeg ville ut på byen og blabla, men vi endte fort opp i en taxi på vei til mitt elskovsrede. :reise:

jeg hadde en ganske dårlig seng fra ikea på den tiden, men det brydde hun seg visst ikke om, mistenker at hun ville se noe annet enn senga. :sikle:

da vi kom til meg satt vi å prata litt, og så gikk jeg på badet en tur, da jeg kom tilbake hadde hun kledd av seg og lå naken oppi den berømte senga. :transe:

Da ble jeg som et villt dyr og hoppa på henne og vi hadde bra sex, med masse skrik og hyl og dirty talk fra hennes side, noe som jeg ble veldig tent av. :flekke:

Hadde en ny runde dagen etter og et par helger etter det igjen. :tommelsmil:

Skrevet

Hadde en ONS i en badstue en gang, høylytt, svett og vi tente visstnok hele huset;) haha

AnonymBruker
Skrevet

Traff en gammel klassekompis på en julefest. Jeg la an på ham. Sexen var ikke fantastisk, men vi koste oss veldig! Lå på armen hans og pratet og lo mye. Og han oppførte seg som en gentle man helt til han gikk dagen etter.

Traff han igjen på en fest i fjor sommer. Igjen utrolig koselig. Men da var det ikke aktuelt med noe mer, da jeg har hatt kjæreste i tre år.

Beste ons-opplevelse!

(De to andre jeg har hatt ons med kunne jeg gjerne strøket. Dårlig sex, og egentlig noe klein stemning.)

Anonymous poster hash: 0b0ec...930

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.

Hooka ei jente på Grabbarna Grus. Vi dro på stranda og hadde sex i vannkanten. Etterpå gikk vi opp på rommet og gjorde oss ferdig. Den jenta som har vært desidert best til å ri. Drømmer fremdeles om den korte stunden hun satt opp på meg og stimuluerte penis på en helt magisk måte.

Anonymous poster hash: 681b9...4c2
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på et nachspiel og slo følge på veien hjem. Jeg fikk inntrykk av at han prøvde seg litt, men var ikke såå gira selv. Helt til vi kommer halvveis hjem til meg - der bodde han, og siden jeg var sliten og kald så takket jeg ja til et glass vin.

Jeg er en av de jentene som faktisk mente det da jeg sa at - jeg bruker ikke å gjøre dette - for tidligere har jeg kun vært på gutter jeg har datet en stund før sex. Jeg var heller ikke innstilt på å ha sex da jeg takket ja til å komme inn til han.

Men mens jeg drakk det siste glasset så slo det meg at det egentlig tente meg veldig at jeg ikke kjente han. Jeg har hatt mye bra sex med kjærester tidligere, men har også alltid vært veldig glade i dem og opptatt av at de skal like meg så jeg har kanskje ikke sluppet løs de aller mest nasty sidene. Så spontant så bestemte jeg meg for å gi etter da han begynte å prøve å kline med meg.

Etter litt fomling i sofaen så kommanderte jeg han nærmest til å vise meg soverommet - kastet meg over han i senga, og tok skikkelig styring. Ble veldig tent og jeg sa alt jeg følte der og da høyt, samme hvor cheesy det sikkert hørtes ut - hadde null hemninger. Husker spesielt da han lå over meg i en slags misjonær litt på skrå og ikke rørte på seg fordi han ikke ville komme for tidlig - jeg var veldig nær ved å komme selv så jeg dreit i det og kjørte et par hoftebevegelser som jeg sikkert aldri får til å gjenta oppover slik at vi begge kom nesten samtidig, alt dette mens jeg snakket kjempehøyt om hvor digg det var. Men jeg så at det tente han så sykt og ble tent av det selv også.

Hahaha litt kleint å skrive dette, men det var faktisk en sykt digg opplevelse. Onanerte sikkert 5 ganger daglig i påfølgende uke mens jeg fantaserte om dette

Anonymous poster hash: b1761...636
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...