Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest flere tråder her som handler om orgasmer. At man skal være trygg på sin partner, at man skal slappe av osv...

Jeg har kjent han jeg er med i nesten 10 år, jeg stoler på han, vi har bra sex, han har stor pikk, men ingenting skjer....

Når de er slik at jeg må tisse, men ikke går på do først, så kjenner jeg at det blir ekstra deilig, og jeg tror alltid at "nå skjer det!", men nei...

Hvorfor får jeg ikke orgasme!?



Anonymous poster hash: 326f0...9a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bruker du ikke bare en vibrator på klitoris? Nesten alle kvinner kan komme slik.

I motsetning til at 75% av kvinner IKKE får vaginal orgasme under samleie.

Det du beskriver er med andre ord helt normalt.

Han kan jo gi deg oralsex før samleie?



Anonymous poster hash: 8fd81...5dd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke før jeg begynte å bruke vibrator på klitoris. Før så tenkte jeg ikke noe på at jeg trengte å komme, men en dag kom jeg helt plutselig ut av det blå, og etter det ble jeg helt frelst. Men har ikke kommet ut av det blå etter det, så her trengs det hjelpemidler :) I tillegg løfter jeg rumpa litt opp og strammer magemusklene, da kommer jeg. Bare ligger jeg der, skal det mye til



Anonymous poster hash: 0c83f...917
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare stimulere klitoris da??



Anonymous poster hash: 0e380...76e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke vaginalt.. Og det med at folk sier "dere må være trygge på hverandre psv" ja det kan nok stemme, men vi har vært sammen i fire år og det er vel ingen jeg føler meg mere trygg med enn han...føler jeg kan ha vært nær mange ganger jeg også, men så bare...nei :( trist

Anonymous poster hash: ba1e1...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer heller ikke vaginalt.. Og det med at folk sier "dere må være trygge på hverandre psv" ja det kan nok stemme, men vi har vært sammen i fire år og det er vel ingen jeg føler meg mere trygg med enn han...føler jeg kan ha vært nær mange ganger jeg også, men så bare...nei :( trist

Anonymous poster hash: ba1e1...fdb

Kjære deg, 75% av alle kvinner kommer ikke vaginalt. Det er helt normalt. Klitoris er tingen. Dette er da ungdomsskole-pensum? Vi kvinner har de fleste nervene utenpå, og ikke så mange "Inni" skjeden. Anbefaler deg å søke på nett og lese deg litt opp, så slipper du å føle deg unormal og trist :)

Anonymous poster hash: 8fd81...5dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tror vaginal orgasme er vanlig kost:

"Ikke nok med inn og ut

Ebbestad påpeker at 75 prosent av alle kvinner trenger stimulering av klitoris for å oppnå orgasme under samleie.

- Menn bør derfor huske at kun «ut og inn-sex» ikke holder for de aller fleste jenter. Et godt tips er å bruke litt glidemiddel for å stimulere klitoris under samleie. En klitorisvibrator er også et spennende alternativ som vil sende henne til himmels samtidig som du er inne i henne.

- Det fine med disse er at de er små og diskre og kan enkelt brukes under både forspill og samleie. Penisring med vibrasjon er også et godt alternativ. Den holder penis hard samtidig som den stimulerer klitoris.

Klitoris er nøkkelen til kvinnens orgasme

Klitoris er den eneste kroppsdelen hos mennesker som kun har som funksjon å gi nytelse.

Ebbestad understreker at de fleste kvinner kun får orgasme når klitoris stimuleres.

- Dette er grunnen til at mange kvinner ikke får orgasme under vanlig samleie. For at kvinner skal komme, bør klitoris stimuleres enten med tunge, fingre, penis eller et sexleketøy. Enkelte kvinner opplever vaginal orgasme, altså at de får orgasme under samleiet, uten at klitoris er stimulert. Da er det G-punktet som blir stimulert slik at det vipper henne over kanten."

Hentet fra: http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article846008.ece



Anonymous poster hash: 8fd81...5dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest flere tråder her som handler om orgasmer. At man skal være trygg på sin partner, at man skal slappe av osv...

Jeg har kjent han jeg er med i nesten 10 år, jeg stoler på han, vi har bra sex, han har stor pikk, men ingenting skjer....

Når de er slik at jeg må tisse, men ikke går på do først, så kjenner jeg at det blir ekstra deilig, og jeg tror alltid at "nå skjer det!", men nei...

Hvorfor får jeg ikke orgasme!?

Anonymous poster hash: 326f0...9a0

To gode tips som funker: )

Pust dypt og fritt,uhemmet.

Og bruk gjerne sexuelle fantasier til hjelp-under samleiet.For å gjøre kroppen mer følsom.

HJERNE er din største sexmuskel...så er ikke den " med på sexen" så er heller ikke du med på den deilige ferden til orgasme....Alt handler ikke om nerver og kropp og teknikker-mye handler om din egen mentale tilstedeværelse under sexen....

Hvor godt du selv konsentrerer deg om å nyte det,rent mentalt.Mange må konsentrere seg intenst,for å oppnå orgasme,og være skikkelig tennte/kåte.Hjelper også på.

Jeg klarer i hvertfall å oppnå vaginale orgasmer uten stimulering av klitoris.

Det er ikke så vanskelig,når man først har lært å komme via penetrering.Det er en vane...på en måte.Npe man lærer seg.

Anonymous poster hash: 8a2cc...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gode tips som funker: )

Pust dypt og fritt,uhemmet.

Og bruk gjerne sexuelle fantasier til hjelp-under samleiet.For å gjøre kroppen mer følsom.

HJERNE er din største sexmuskel...så er ikke den " med på sexen" så er heller ikke du med på den deilige ferden til orgasme....Alt handler ikke om nerver og kropp og teknikker-mye handler om din egen mentale tilstedeværelse under sexen....

Hvor godt du selv konsentrerer deg om å nyte det,rent mentalt.Mange må konsentrere seg intenst,for å oppnå orgasme,og være skikkelig tennte/kåte.Hjelper også på.

Jeg klarer i hvertfall å oppnå vaginale orgasmer uten stimulering av klitoris.

Det er ikke så vanskelig,når man først har lært å komme via penetrering.Det er en vane...på en måte.Npe man lærer seg.

Anonymous poster hash: 8a2cc...92f

Ts-du må nesten trene deg opp til å få orgasme via stimulering av g-punktet.Begynn å massere g-punktsområdet ditt med fingrene selv-eks under onani..lær deg hvordan du gjør det-med fingrene først...

Når du har funnet det ut,åpner en ny verden seg for deg.Aha..det er flere måter å komme på-enn kunn via klitors stimulering...Alle som har et g-punkt-kan lære seg det...Men da må du selv bruke det....

Bruker du ikke "organet" så eksisterer det ikke i din verden.Hjernen din må lære seg,at dette punktet gir nytelse-når det blir berørt.Bruk g-punktet bevisst under forspill.Da hovner det opp og blir mer sensitivt og følsomt,og samleie føles mye mye deiligere...og det blir lettere å oppnå orgasme,mye raskere.

Anonymous poster hash: 8a2cc...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Du får begynne å trene litt og komme deg i form. Både kroppen og fitta.

Syretesten er det jeg kaller banantesten. En kvinne med respekt for seg selv skal kunne kutte en banan i relativt pene skiver fra start til slutt. Kun ved hjelp av fitta.

Ellers har du vel alt fått ganske gode råd. Om du ikke greier å gi deg selv orgasme når du er alene, kan du kanskje heller ikke forvente å få det med mannen din.

Lykke til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Til dere som tror vaginal orgasme er vanlig kost:

Det er kanskje ikke vanlig kost, men det betyr ikke at det ikke er mulig for kvinner flest å få det. Og det er selvsagt ikke nok med bare "inn-ut". Som mye annet i verden krever det litt kunnskap og erfaring. Det er også et psykologisk aspekt involvert.

Basert på det jeg vet og har erfart, er dette noe man best får til første gang med fingrer.

Ganske hard og til og med voldelig pumping på et spesifikt område. Har man først fått det til med fingre, vil det bli enklere å få til med penetrering også om man vet hvor man skal treffe, skjønt det hjelper å ha en viss omkrets på utstyret.

Lykke til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg kun fikk orgasme ved stimulering av klitoris, kjøpte jeg meg en G punkt vibrator og "trente" med den. Måtte finne rett trykk på G punktet og nå får jeg vaginal orgasme nesten hver gang. Typen min har ikke så stor pikk, så den treffer rett på G pungtet når han støter. Anbefaler at du kjøper deg en G punkt vibrator fra elskmer.no eller no'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer av og til vaginalt, men det skjedde ikke før jeg var 30 og komfortabel og trygg på meg selv og min seksualitet. At jeg gjorde det som var godt for meg, fokuserte på meg selv under sexen rett og slett.

Anonymous poster hash: a0a16...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg fikk aldri vaginal orgasme.

Så kjøptr jeg forskjellige dildoer og prøvde meg frem. Brukte de på forskjellig måte, forskjellig hastighet, hvor dypt jeg penetrerer osv.

Plutselig en kveld så opplevde jeg min første vaginale orgasme.

Prøvde så å "overføre" det til samleie med mannen min, men det funket rett og slett ikke da. Får det kun når jeg gjør det alene.

Så nå har jeg bare slått meg til ro med at det er sånn det bare er :)

Ikke alle kvinner får vaginal orgasme, ikke alle kvinner får orgasme i det hele tatt, noen må stimulere seg selv under akten etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...