AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Visste ikke helt om det passer å poste dette her eller i kropp og helse,men moderator får evt flytte det hvis det hvis de tenker det passer best under kropp og helse.Men tingen er sånn at jeg har sykt flyskrekk og angst for store folkemengder ,så får fullstendig panikk bare ved tanken på å være på Gardemonen og sette meg på et fly.Hver gang jeg er nødt til å ta fly må jeg ta beroligende før avreise ,holde godt fast i de jeg reiser sammen men,og jeg må fysisk holdes fast for at jeg ikke skal reise meg opp og forlate flyet når vi har kommet om bord. Men nå skal jeg reise til en behandling,og den eneste måten å komme seg dit på er med fly enten jeg vil eller ikke.Og det er ingen som har mulighet til å bli med meg.Jeg er nødt til å gjennomføre turen alene.Men p.g.a angsten frykter jeg at jeg ikke vil greie å komme meg til gaten på egnehånd,stå i kø og komme meg ombord på flyet. Jeg vet at de tilbyr assistanse på flyplasser for de med spesielle behov,så jeg lurte på om det er noen som har samme problematikk som meg og som har fått assistanse til dette? Jeg vil selvfølgelig greie meg selv,og hater å be om hjelp,men i enkelte tilfeller må man bare svelge stolhetene og innse at enklete ting må man få hjelp til. Og dette er en av tingene. Og som sagt er jeg nødt til å fly for å komme meg til denne behandlingen. Jeg har vært inne på siden til Osl,og søkt på google,men finner ikke noe svar.Så da prøver jeg her,og er det ingen som kan hjelpe meg så får jeg be legen min til å ringe for meg. Anonymous poster hash: 1fcf6...a6a
Sommernatt Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Min samboer jobbet med dette før. Han sier at de i utgangspunktet bare hjelper folk med fysiske handikap, siden den ikke har opplæring i forhold til psykiske problemer. Men de hjelper alle som spør hvis de har tid! Problemet er at de sikkert ikke har mulighet til å vente sammen med deg til flyet går, siden det kan ta litt lang tid og de har ofte dårlig tid. Men de hjelper deg med innsjekke, sikkerhetskontrollen og det å komme deg til gaten. Men ring (eller få legen til å ringe) og hør med de! De kommer sansynnligvis til å si at de må se an kapasiteten, men hvis de har tid så hjelper de deg gjerne :-) Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå