Gå til innhold

Zoloft 100 mg.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettop begynt med disse. Har ikke brukt antidepressiva før. Trappet opp dosen fra 50 til 100 mg forrige uke (etter avtale med legen).

Noen som har erfaringer med Zoloft?

Fungerer de bra mot depresjon?

Fikk dere bivirkninger og i så fall hvilke?

Anonymous poster hash: af382...376
Videoannonse
Annonse
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Jeg går på 200 mg daglig. Starten og ooptrappingen var grusom, med de fleste bivirkninger som finnes (satt på spissen). Da jeg gikk opp til 200 mg så gikk all mat rett gjennom, hver gang jeg hadde spist måtte jeg bare rett på do. Ringte legen og avtalte og trappe ned et hakk en stund for så og gå opp til 200 mg igjen etter noen uker og den bivirkningen uteble denne gangen. Bivirkningene går over, nå har jeg ingen og ja jeg syns de hjelper:)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har gode erfaringer med det :-) Litt kvalme og svimmelhet i opptrapping men da det fikk stabilisert seg funket det veldig bra :-)

Ingen mirakelkur altså, men tar toppene på en måte.. lykke til, håper det virker for deg!

(Apotek er ofte veldig greie å spørre om hvordan medisiner virker å sånn, bare ring å spørr der) :-)

Nettop begynt med disse. Har ikke brukt antidepressiva før. Trappet opp dosen fra 50 til 100 mg forrige uke (etter avtale med legen).

Anonymous poster hash: f7805...052

AnonymBruker
Skrevet

Har gode erfaringer med det :-) Litt kvalme og svimmelhet i opptrapping men da det fikk stabilisert seg funket det veldig bra :-)

Ingen mirakelkur altså, men tar toppene på en måte.. lykke til, håper det virker for deg!

(Apotek er ofte veldig greie å spørre om hvordan medisiner virker å sånn, bare ring å spørr der) :-)

Anonymous poster hash: f7805...052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...