Gå til innhold

Hollyoaks?


puusekatt

Anbefalte innlegg

Vet noen hva som skjer med serien i Norge? Den gikk av i februar, men har ikke sett at den er på tv igjen. :(

Fikk heller ikke med meg det som skjedde på slutten, kan noen oppdatere meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også SÅ irritert på dette her, har sendt flere klager på facebook-siden til TV2 Bliss! De påstår de ikke skal sende fler episoder men nå får de skjerpe seg.. serien er jo genial, jeg har fulgt med i 20 år faktisk :)

Det som skjedde da de siste episoden ble sendt i begynnelsen av februar var dette med Nancy, Darren og Sienna. Darren begjærte skilsmisse fra Nancy og Sienna lyver om at hun er gravid.

Masse creepy greier med han ekle fyren i rullestol som drepte ex-kona si Texas, tror det var like før hun nye fant ut hva han hadde gjort.

Anbefaler å klage til TV2 bliss, jo fler som klager jo mer må de gjøre noe :)



Anonymous poster hash: 9fffd...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende!!! Hadde ikke fått med meg akkurat det med Darren!

De kan ikke bare slutte å sende midt i. :/ Det gikk jo sånn kl.8, er ingen som ser på tv da? Jeg tok det opp. :) Hvor kan jeg se det nå? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende!!! Hadde ikke fått med meg akkurat det med Darren!

De kan ikke bare slutte å sende midt i. :/ Det gikk jo sånn kl.8, er ingen som ser på tv da? Jeg tok det opp. :) Hvor kan jeg se det nå? :o

Jeg og tok det opp hver eneste dag! Serien går på Channel 4 i UK, men den får vi ikke inn her i Norge. Tro meg, jeg har prøvd! Hvis du ikke er veldig teknisk og klarer å trikse med ip-adressen så det ser ut som du bor i UK da..

www.channel4.co.uk/hollyoaks

Anonymous poster hash: 9fffd...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...