Britt Banditt Skrevet 8. mai 2014 #21 Skrevet 8. mai 2014 Du virker ikke akkurat som en god stemor, for å si det mildt. Stakkars barn.. Har du tenkt på at de er uskyldige oppi dette? 2
Biloba Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 Det såreste med dette er jo at jeg føler han ikke har noe interesse av å få barn med meg. Han har jo allerede 3 barn. Det er hos han feilen ligger. Han er veldig glad i barna sine, det ser jeg. Men vondt at han ikke vil oppleve det med meg, men den andre kvinnen. Da får jeg følelsen av at han alltid vil være mer knyttet til denne damen . Føler meg veldig utenfor alt sammen, og føler at min mann hører hjemme et annet sted. Vi har ingenting felles, og vil heller aldri få det. Jeg skal visst bare ha barn fordi at da slipper jeg å jobbe ifølge han, han skal bare ha barn med meg fordi han føler tvang. De tre andre barna ble skapt fordi de elsket hverandre, kjærlighetsbarn. Nå er det bare krangling. Måtte tvinge han til å sjekke seg også. Ikke sånn det skal være...Tenkt på donor, men føler det blir helt feil når det bare er pga tvang. Gidder ikke innvolvere meg i hans barn jeg heller da når han oppfører seg sånn. Møtes på halvveien liksom..Anonymous poster hash: 14e07...98b Hvis det ene barnet er i konfirmasjonsalder, og han er far til tre, høres det ut som at han gjerne føler seg ferdig med småbarnsliv. Det trenger ikke bety at den andre kvinnen betydde mer enn deg. Han var i en annen fase av livet da. At han ikke ønsker å gå inn i småbarnskaoset igjen er forståelig. Du føler deg ikke elsket av din mann,.og at dine behov og følelser ikke betyr så mye for ham? Har han gitt deg mange andre grunner til å føle slik, eller er det bare barnespørsmålet som skaper konflikten?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 Forstår at han kan føle seg ferdig, men jeg har ikke startet. VI har ikke startet ! Han lever for mye i fortia og har ingen intensjoner om å skape et liv med meg. Anonymous poster hash: 14e07...98b 1
Harlekin Skrevet 8. mai 2014 #24 Skrevet 8. mai 2014 Forstår at han kan føle seg ferdig, men jeg har ikke startet. VI har ikke startet ! Han lever for mye i fortia og har ingen intensjoner om å skape et liv med meg. Anonymous poster hash: 14e07...98b Men da må du skape deg et liv utenom, da. 2
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #25 Skrevet 8. mai 2014 Forstår at han kan føle seg ferdig, men jeg har ikke startet. VI har ikke startet ! Han lever for mye i fortia og har ingen intensjoner om å skape et liv med meg. Anonymous poster hash: 14e07...98b Mener du dette bokstavelig, altså skape et nytt liv (baby)? eller mener du at han ikke er interessert i å skape et "liv" sammen med deg? hvis det første, er du nødt til å gå i deg selv, kjenne etter om ønsket om barn er større enn kjærligheten og ønsket om å være med mannen din.. hvis det siste – nei, da ligger svaret klart i dagen, da er han ikke en mann å satse på (for da ønsker han jo ikke å satse på deg) 1
Hedda-78 Skrevet 8. mai 2014 #26 Skrevet 8. mai 2014 Jeg skjønner ikke. Er han steril så han ikke er i stand til å få barn? Eller ønsker han ikke å få flere barn?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #27 Skrevet 8. mai 2014 Han er jo ferdig med å få barn. Finn deg en mann som er på samme sted i livet som deg. Anonymous poster hash: 2951b...5c1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #28 Skrevet 8. mai 2014 begge deler Anonymous poster hash: 14e07...98b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #29 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du ønsker deg barn og han ikke, må du velge om du ønsker å fortsette forholdet med mannen, eller om ditt ønske om barn blir for stort til at dere kan fortsette. Hvis han ikke vil ha flere barn kan du ikke tvinge mannen. I mellomtiden må du være en god stemor i det minste. Ikke la din bitterhet gå utover barna!Anonymous poster hash: 0afde...ef3 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2014 #30 Skrevet 9. mai 2014 Føles helt pyton når mannen ikke kan gjøre deg gravid, men kunne gjøre eks kona gravid hele 3 ganger...Føler meg så utenfor og siste lass på vogna. Nå skal det ene barnet snart konfirmeres og de skal samles som famile igjen og alle skal skryte av det flotte barnet deres ! Jeg orker ikke gå i konfirmasjonen. Sliter med sorgen over at det aldri kan bli noe "oss". Det er bare dem.. Anonymous poster hash: 14e07...98b Vel, men det er vel egentlig like greit at det ikke blir flere barn siden han allerede har tre fra før.
Gjest celine Skrevet 9. mai 2014 #31 Skrevet 9. mai 2014 Hvis han ikke vil ha flere barn kan du ikke tvinge mannen.Anonymous poster hash: 0afde...ef3 Nei, i og med at mannen også er steril, blir det litt vanskelig
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #32 Skrevet 9. mai 2014 Tror du må begynne å se det positive i det du har og ikke det du ikke har. Du har en mann som er glad i deg! Ikke alle har det..Anonymous poster hash: 0e186...6b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå