Gå til innhold

pyton følelse..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles helt pyton når mannen ikke kan gjøre deg gravid, men kunne gjøre eks kona gravid hele 3 ganger...Føler meg så utenfor og siste lass på vogna.

Nå skal det ene barnet snart konfirmeres og de skal samles som famile igjen og alle skal skryte av det flotte barnet deres !

Jeg orker ikke gå i konfirmasjonen. Sliter med sorgen over at det aldri kan bli noe "oss". Det er bare dem..

Anonymous poster hash: 14e07...98b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan det ikke bli noe "oss" av dere to? Selvsagt må det vel kunne det siden han er mannen din? Eller er han ikke noe å satse på? At du ikke kan bli gravid skal da ikke være årsak god nok for at dere to ikke kan bli noe "oss"? Når hans ene barn snart skal konfirmeres er det jo naturlig at hans familie og eksen hans sin familie samles om hans og eksens felles barn. Jeg går utifra at du også er en naturlig del av konfirmantens liv, og da forventes det vel at du også deltar i konfirmasjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du sørger og er bitter.

Men, hvor tett forhold til dette barnet har du? Vil vedkommende bli lei seg for at stemoren sin ikke er der?

Jeg gifter meg om noen måneder. For noen år siden skilte foreldrene mine seg. Det ble stygt, og de er ikke på talefot i det hele tatt. Nå nekter den ene å komme i mitt bryllup dersom den andre kommer til å være der. Jeg skjønner hvorfor, men av og til syns jeg foreldre rett og slett bare skal bite tennene sammen og gjøre det beste for barna sine, selv om det gjør vondt. Så dersom du har et godt forhold til dette barnet syns jeg du skal gå likevel. Hvis ikke holder du deg unna.

Anonymous poster hash: 2ef8f...838

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

blir jo aldri oss da, bare han med fortia si.

Skrevet

blir jo aldri oss da, bare han med fortia si.

Pass deg nå så du ikke bruker opp de beste årene dine på å være bitter.

:heks:

• Liker 6
Skrevet

Så finn deg en annen..

Kan ikke være så hyggelig for mannen din å være sammen med en som ikke takler fortida hans. Heller ikke hyggelig for barna å ha en sånn stemor..

AnonymBruker
Skrevet

hva med meg liksom ? jeg skal liksom bar ta pakka hans og være fornøyd. Barn har han jo allerede..

Skrevet

hva med meg liksom ? jeg skal liksom bar ta pakka hans og være fornøyd. Barn har han jo allerede..

Hold deg unna menn med barn fra før da, hvis du ikke takler det! Herregud, snakk om syting. DU valgte denne mannen MED barn, hvis du ikke takler det lengre får du rett og slett gå.

• Liker 8
Skrevet

He he... må nesten le sånn som du argumenterer! Men du fremstår som en drittunge nå.

Du visste jo om fortiden hans når du traff ham? Prøv heller å fokusere på om det er mulig å gjøre noe med problemet (hvis de mann er enig) enn å sutre over "dem".

Skrevet

Føles helt pyton når mannen ikke kan gjøre deg gravid, men kunne gjøre eks kona gravid hele 3 ganger...Føler meg så utenfor og siste lass på vogna.

Nå skal det ene barnet snart konfirmeres og de skal samles som famile igjen og alle skal skryte av det flotte barnet deres !

Jeg orker ikke gå i konfirmasjonen. Sliter med sorgen over at det aldri kan bli noe "oss". Det er bare dem..

Sutrekjerring! Er jo mest sannsynlig hos deg problemet ligger hvis dere ikke blir gravide, han har jo bevist at han kan få barn. Uansett, er feil å ta bitterheten din utover stebarna dine. Om du ikke takler å ha en kjæreste med unger, så får du finne deg en barnløs en. Eller du kan prøve å involvere deg som stemor, det hadde ikke vært så dumt det heller.

• Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

Da får du finne deg en annen mann. Man blir ikke lykkelig av å leke martyr.

• Liker 1
Skrevet

Har du barn fra før ts?

Skrevet

Inte alla kan få barn.

Att han och exfrun har lyckats tidigare är bara att gratulera.

Problemet KAN vara hos dig, men det kan lika gärna vara hos mannen som inte längre kan producera livskraftiga spermier - eller på kombinationen er emellan.

Du vinner inget på att vara sur och bitter över hans tidigare liv och de barn han har fått, eller på de som din syster, väninna, kusine eller någon annan fått.

Jag får nästan intrycket av att du hellre vill ha barn än din man. Jag känner flera kvinnor som i dag är i 50-60 års åldern och som inte har fått egna barn men som är en väldigt god styvmor både till unga och vuxna styvbarn och deras barn. Försök ta vara på gåvan att komma in i en familj., oavsett hur den skapats.

Skrevet

Barna hans hadde jo vært der uansett om dere hadde fått en attpåklatt eller ikke! La de få like mye kjærlighet som om de hadde hatt et ekstra søsken.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare du selv som hindrer dere i å bli "oss". Du setter deg selv på sidelinjen, og velger å stå utenfor hvis du ikke går i konfirmasjon og annet. Hvis dere går sammen som "dere to", er dere jo nettopp det. Han vil alltid være barnas far, mens han kun er eksmann for eksen, og slett ikke inkludert i noen kjernefamilie lenger. Hans familie er hans barn, og deg. Et barn med deg hadde ikke forandret det, verken på den ene eller andre måten. Hvis du ikke er villig til å ta rollen som hans kone/dame, er du det jo ikke heller.

Han har ikke valgt deg fordi du kun er mor til hans barn, han har valgt deg. Men det virker ikke som du har valgt ham 100% ennå.

Hvis det er viktigere for deg å ha barn enn å ha ham, bør du gjøre det slutt. Det vil komme en jevn strøm av konfirmasjoner, bursdager, jul, ferier, bryllup, barnebarn osv resten av ditt liv som involverer hans barn OG deg. Takler du det ikke, så gjør det slutt. Ingen ting blir bedre av å ikke gå i denne konfirmasjonen. Men noe kan bli bedre hvis du begynner å ta del og din plass i slike sammenhenger, sammen med din mann.

Jeg skjønner det er sårt hvis du virkelig ønsker barn, men det barneønsket må da være uavhengig av det faktum at han har barn fra før.

Bit tenna sammen, kjenn på den pyton følelsen i enerom, og gå stolt og glad sammen med din mann. Han har valgt deg, selvom dere ikke kan få barn!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det såreste med dette er jo at jeg føler han ikke har noe interesse av å få barn med meg. Han har jo allerede 3 barn. Det er hos han feilen ligger. Han er veldig glad i barna sine, det ser jeg. Men vondt at han ikke vil oppleve det med meg, men den andre kvinnen. Da får jeg følelsen av at han alltid vil være mer knyttet til denne damen . Føler meg veldig utenfor alt sammen, og føler at min mann hører hjemme et annet sted. Vi har ingenting felles, og vil heller aldri få det. Jeg skal visst bare ha barn fordi at da slipper jeg å jobbe ifølge han, han skal bare ha barn med meg fordi han føler tvang. De tre andre barna ble skapt fordi de elsket hverandre, kjærlighetsbarn. Nå er det bare krangling. Måtte tvinge han til å sjekke seg også. Ikke sånn det skal være...Tenkt på donor, men føler det blir helt feil når det bare er pga tvang. Gidder ikke innvolvere meg i hans barn jeg heller da når han oppfører seg sånn. Møtes på halvveien liksom..

Gjest celine
Skrevet

Gidder ikke innvolvere meg i hans barn jeg heller da når han oppfører seg sånn. Møtes på halvveien liksom..

Så barna hans skal lide for at dere to er uenige? Skjerp deg og voks opp!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

er da ikke mine barn...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det såreste med dette er jo at jeg føler han ikke har noe interesse av å få barn med meg. Han har jo allerede 3 barn. Det er hos han feilen ligger. Han er veldig glad i barna sine, det ser jeg. Men vondt at han ikke vil oppleve det med meg, men den andre kvinnen. Da får jeg følelsen av at han alltid vil være mer knyttet til denne damen . Føler meg veldig utenfor alt sammen, og føler at min mann hører hjemme et annet sted. Vi har ingenting felles, og vil heller aldri få det. Jeg skal visst bare ha barn fordi at da slipper jeg å jobbe ifølge han, han skal bare ha barn med meg fordi han føler tvang. De tre andre barna ble skapt fordi de elsket hverandre, kjærlighetsbarn. Nå er det bare krangling. Måtte tvinge han til å sjekke seg også. Ikke sånn det skal være...Tenkt på donor, men føler det blir helt feil når det bare er pga tvang. Gidder ikke innvolvere meg i hans barn jeg heller da når han oppfører seg sånn. Møtes på halvveien liksom..

TS, da lurer jeg på hvorfor du er sammen med denne mannen? Alt er galt, du vil ikke vise interesse for noe ved hans andre familie, dere har ingenting til felles og du synes ikke han behandler deg bra? Hvorfor er du der, egentlig?

Endret av Harlekin
  • Liker 2
Gjest celine
Skrevet

er da ikke mine barn...

Nei, men det er uansett unger du er nødt til å forholde deg til. Du har valgt denne mannen, og dermed også pakkeløsningen som består av ham og hans barn. Du straffer ikke ham ved å ikke bry deg om dem, men du straffer ungene. Sånt syns jeg er usselt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...