AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er snart 20 år, og sliter veldig med selvtilliten min, mye på grunn av puppene mine. De har rett og slett ikke vokst siden jeg var 14-15 år, og det plager meg veldig. Fortsatt er de veldig små, kan nesten ikke kalles pupper en gang. Brystvortene mine har heller ikke forandret seg, og er ikke sånn "damete" som de fleste andre har (hvis dere skjønner hva jeg mener). Alle kvinnene i slekta har mye større pupper enn meg, jeg er liksom utskuddet, da både moren og storesøstrene mine har mye større. Det verste er at søstrene mine hadde mye større pupper enn meg også da de var på min alder. Jeg er ikke særlig stor av vekst, er 160 cm høy og varierer mellom 48-50 kg. Men likevel synes jeg det er rart at puppene mine ikke vokser, særlig siden de er så små. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, eller vet om det kanskje er noe galt med meg? Anonymous poster hash: 22d45...f77
Rapunzel_ Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Jeg ville heller fokusert på å fremheve det lille jeg har, og å være stolt over kroppen min, istedet for å ha dårlig selvtillit pga. størrelsen på puppene mine. Det er som regel svært lite å gjøre noe med. Husk at små pupper også kan være fint, bare pass på at du ikke synker sammen og prøver å gjemme deg fordi du tror de ikke er store nok
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg fikk pupper når jeg begynte å drikke øl! Bare et tips. Anonymous poster hash: be340...481
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Legg på deg noen kilo så kommer de nok Husk at pupper består av kjertler og fett. Anonymous poster hash: 4cbb7...81f
Libertas Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Går du på p-piller? P-pillene ga ihvertfall meg pupper
lillerosin Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Har og hørt at man kan få pupper av å drikke øl faktisk, siden det er et østrogenlignende stoff i det! Ellers så funker p-piller, og en del andre triks jeg har på lager. (Sliter med det samme selv.) Du kan også ta deg en tur til legen og få henne til å kjenne på de og måle hormoner og sånn, så får du ihvertfall utelukket det! Og ikke finn deg i å ikke bli tatt seriøst. Du minner veldig om sånn jeg var før, men nå har jeg mye bedre selvtillit og bryr meg ikke så mye om puppene lenger, har faktisk lært meg å like dem. Du får mye klisjésvar her, men: kroppen kan være så fin uansett, MED små pupper og ikke bare på tross av dem!
Alja Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg begynte med p-plaster for to mnd siden, og puppene har vokst en hel cup size. Jeg har ikke lagt på meg ellers.
lillerosin Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Du er veldig velkommen til å sende meg en melding, har som sagt masse triks å dele! Hadde blitt veldig glad for å kunne hjelpe faktisk
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Hvilken BH-størrelse bruker du? Anonymous poster hash: 1ef15...20b
Missy1 Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Jeg begynte med p-plaster for to mnd siden, og puppene har vokst en hel cup size. Jeg har ikke lagt på meg ellers. Søsteren min kaller p-plaster for "puppe-bol" hahaha. Hennes vokste også når hun begynte med plaster.
Alja Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Søsteren min kaller p-plaster for "puppe-bol" hahaha. Hennes vokste også når hun begynte med plaster. I tillegg til det har jeg så og si mistet mensen. Den plasterfrie uken blør jeg bare bittelitt den ene dagen. Pluss at huden min i ansiktet har blitt helt kvisefri. Eneste minuset er stygge plastermerker og litt "utslett" akkurat der plasteret har sittet. Elsker det rett og slett! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå