Gå til innhold

anti-virus program


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest julle

Hvilket anti-virus program er best. Jeg ser det finnes så mange forskjellige programmer og jeg har ingen anelse hva jeg skal velge. Noen kan lastes ned gratis, men andre må betalest for. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gitte

Det finnes mange å velge mellom ja. Jeg bruker Norton, selv om det ikke er gratis.

Forresten, og du bruker Telenor tror jeg du får det med på kjøpet. Kanskje fra andre internettleverandører også.

Lurer på om ikke Tele2 tilbyr Norman. Har bestandig brukt Norton, så jeg kan ikke godt si hva som er best. Jeg har jo ikke prøvd de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste antivirusprogrammer i dag er bra.

Trend, Norman og Norton står vel på toppen i Norge. Jeg kan ikke uttale meg om hvilke som er best, men jeg vet at Norman kan være noe treg med publisering av oppdateringer.

AVG og Panda er gratisantivirusprogrammer som fungerer helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

En periode så brukte jeg Norman. En dag fikk jeg en mail som jeg mistenkte inneholdt virus. Norman stoppet det ikke. Jeg videresendte mailen til en maskin som jeg visste hadde Norton. Norton tok viruset. (Begge virusprogrammene var helt oppdatert) Etter den opplevelsen bruker jeg Norton og jeg er kjempefornøyd. Jeg får daglig flere mail som inneholder virus.

Vel og merke koster det noen kroner, men får du virus på maskinen så koster det fort mye pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode så brukte jeg Norman. En dag fikk jeg en mail som jeg mistenkte inneholdt virus. Norman stoppet det ikke. Jeg videresendte mailen til en maskin som jeg visste hadde Norton. Norton tok viruset. (Begge virusprogrammene var helt oppdatert) Etter den opplevelsen bruker jeg Norton og jeg er kjempefornøyd. Jeg får daglig flere mail som inneholder virus.

Vel og merke koster det noen kroner, men får du virus på maskinen så koster det fort mye pes.

Hadde du aktivert e-post-scan? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anbefaler Avast! Det er gratis, og ble anbefalt i Dagbladet for noen dager siden. I tillegg har jeg mailwasher som stopper spam. Det er også gratis! Synes Norton er litt slitsomt jeg....

Du finner de på www.avast.com og www.mailwasher.net

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker AntiVirXP, et gratisprogram. Av de man får kjøpt synes jeg Norton er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...