Gå til innhold

En skjørtejeger


Vinduskarmen

Anbefalte innlegg

Jeg er på desperat jakt etter et skjørt. Tenkte jeg kunne brukt det til 17.mai, men så var jeg for treig med å bestille. Har noen sett noe lignende noe sted? Lindex er utsolgt i nettbutikken, og jeg finner ikke noe lignende på noen av de andre store kjedene. Sånn som Cubus, Gina Tricot, H&M, bikbok, nelly, zalando, monki, weekday osv. Bor på et veldig lite sted med én klesbutikk, og der finnes det ingenting.

Bestille fra utlandet er uaktuelt, da det vil ta for lang tid. Veit at ASOS har veldig mye fint, men det tør jeg ikke satse på.

S0000007062422_F_W40_20130923121250.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet dessverre ikke om noe, men det skjørtet var nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Her er et som likner (?), men det er svart, da :) Ellos har ekspresslevering, så da rekker du vel å få det ti 17. mai :)Dette har de hos Boozt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo ikke dumme, men ikke helt riktige heller. Jeg er nok litt sær. Takk allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.zalando.no/coast-dionysus-plisseskjort-gul-c9821b000-m11.html?wmc=DIS47_RT_NO_1881754.&opc=2211 nå har zalando fått inn ett som er i riktig form. Det er dog GULT... Det tør jeg ikke gå i. Typisk. Men kanskje noen andre er dristige nok. Synes det var ganske kult. Kan se helt smashing ut til solbrune bein (noe mine aldri blir.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...