Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

"Det kommer når du minst venter det". Det får jeg ofte høre når jeg sier jeg tror jeg kommer til å være alene resten av livet. Men hvor mye er det i dette egentlig; kom kjærligheten til deg når du minst ventet det, eller var det mer "arbeid" bak det enn at det bare skjedde? :)

Anonymous poster hash: a2952...ee7

ja har skjedd meg flere ganger men har til nå ikke vært superheldig med de jeg har vært sammen med.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skjedde med meg når jeg endelig hadde det bra med meg selv, og tenkte at ja ja..kjæreste er ikke alt.Man kan ha det bra uten også. Begynte å kose meg i eget selskap, hodt på med hobbyer osv, da var han der plutselig.

Anonymous poster hash: 6e03d...49a
Skrevet

Ja, jeg hadde ikke vært singel lenge og jeg prøvde å være avvisende. Men han klarte å overbevise meg :fnise:

Skrevet

Ja, det vil jeg virkelig si. Den kom egentlig da jeg trengte den som mest, så for meg stemmer det veldig bra.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Well. Jeg "minst venter det" hele tiden, og jeg har nå vært singel i 26 år. Har ikke funket for meg!!

• Liker 1
Skrevet

Kommer når du minst venter det men ønsker det vil jeg føye til. For her skjer det ikke fordi jeg venter det ikke og ikke ønsker jeg det heller.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Så da er det mer i utsagnet enn jeg trodde! Da må jeg bare prøve å være avslappa og ikke prøve så hardt, så kommer vel drømmemannen plutselig... :)

Kom gjerne med flere historier!

TS

Anonymous poster hash: a2952...ee7

Her har det også skjedd når jeg minst ventet det, og egentlig når jeg hadde bestemt meg for å styre unna forhold. Da jeg ble kjent med han jeg er sammen med nå, var jeg fast bestemt på at jeg skulle være singel. Hadde ikke noe ønske om forhold overhodet. Etter noen måneder med jevnlig kontakt, ble vi sammen likevel. Vært sammen i over fem år nå.

Skrevet

Det er ikke tvil om at det ligger noe i det! Ikke bare NÅR du minst venter det, men også fra hvor.. Han som jeg er totalt på knærne etter har jeg kjent ganske lenge uten at det var noe der fra starten. Har vært singel kun seks mnd og brukt tia på å finne "meg sjæl" og bli fornøyd med å være for meg selv.

Hadde ikke tenkt på noe forhold i det hele tatt før plutselig: pang!

Nå er vi kjærester:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...