AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er 21 og han er 35..han er bare så fantastisk snill og god, og ser også helt perfekt ut i forhold til hva jeg foretrekker, men han er altså onkelen til exen... Jeg ser han (onkelen) av og til og blir helt mo i knærne, vi sier bare hei nå, men før når jeg ennå var sammen med exen så besøkte vi onkelen ofte og jeg og han hadde alltid en god tone, Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 3ddc5...002
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Du spør exen din om han har noe i mot og kalle deg tante. Eller så kan du jo spør deg selv ville du likt det om din ex hadde blitt sammen med din tante. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Fuck him, ditch him, move on...Anonymous poster hash: 540e7...d92 1
Ferny Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Du spør exen din om han har noe i mot og kalle deg tante. Eller så kan du jo spør deg selv ville du likt det om din ex hadde blitt sammen med din tante. Hahaha! Dette er utvilsomt en no-go.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Han er jo eks da... Du har lov til å bli sammen med den du vil, men husk at det sikkert kan bli litt kleint. Anonymous poster hash: d8ad9...bb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå