Gå til innhold

Trekant den 17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom dette ikke er trolling ønsker jeg å vite mer om dine begrunnelser for at dette ikke er passende på nasjonaldagen.

Er problemet at de er 3 som skal ha sex, eller er det sex generelt som er problemet. Er det like ille dersom man onanerer på nasjonaldagen?

Er ditt syn at trekant er perverst ? Og hvordan vet du at ts har barn ? Og ifølge ts skal de treffe en mann for sex om kvelden, altså etter at de fleste barnefamilier har avsluttet 17 mai feiringen om det har noe å si. Har det noe å si om ts og kjæresten har barn eller ikke?

Jeg prøver rett og slett å forstå hvorfor denne trekanten er et problem. Er det et like stort problem om det var en vanlig kveld ?

Jeg synes slike spesielle dager kan være forbeholdt andre aktiviteter ja. Det samme gjelder julaften. Hadde sex på påskeaften og det føltes bare rart egentlig. Det finnes hundrevis av andre dager i året man kan drive med slikt på.

Anonymous poster hash: 88095...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Synes det er utrolig respektløst å drive på slik på nasjonaldagen!

Anonymous poster hash: 88095...d54

Det beste jeg noensinne har lest her inne. Takk!

At folk ikke tar humoren i dette sier noe om nivået her, men akkurat det var egentlig ikke noen overraskelse.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mai er barnas dag, det er en dag for familiehygge,lek,hornmusikk og spising av is og pølser.

At noen kjører på med perversiteter av denne typen på nasjonaldagen er bare forkastelig!

Anonymous poster hash: 88095...d54

Barnas dag? :sjokkert: Jeg er ikke noe barn, men skal alikevell spise pølser og is. Det er like mye min dag. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna feirer sin dag med pølser og brus. Jeg feirer min dag med sex og vin!



Anonymous poster hash: 5f147...071
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk kondom. Om du ikke vil svelge da.

Etter så mange år med fantasering skal jeg og kona ha trekant med en mann som vi traff på nettet for første gang.Etter flere måneder med chatting og noen telefonsamtaler skal han komme til oss 17 mai-kvelden.Gleder oss sykt men er litt nervøs på tiden før vi kommer oss i gang.Er det noen som har gode råd? :wow:



Anonymous poster hash: 647c6...8d8



Anonymous poster hash: 4308f...098
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg synes slike spesielle dager kan være forbeholdt andre aktiviteter ja. Det samme gjelder julaften. Hadde sex på påskeaften og det føltes bare rart egentlig. Det finnes hundrevis av andre dager i året man kan drive med slikt på.

Anonymous poster hash: 88095...d54

Du syns ? ? ? Er det alt du kan komme med?. Jeg syns du skal male huset ditt rosa. Fordi det er så mange andre hus i Norge har disse vanlige fargene. Du skjønner hva jeg mener.

Hvordan stiller du deg til 1 mai? 1 og 2 juledag, nyttårsaften, 1 nyttårsdag og Kristihimmelfartsdag? :fnise:

Jeg blir nødt til å spørre hvor gammel du er og hvilket livssyn du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes slike spesielle dager kan være forbeholdt andre aktiviteter ja. Det samme gjelder julaften. Hadde sex på påskeaften og det føltes bare rart egentlig. Det finnes hundrevis av andre dager i året man kan drive med slikt på.

DU synes det? Fordi DU hadde en rar opplevelse med sex på påskeaften?

Er du kommunist kaskje, eller i det minste sosialist? Alle med gjøre det samme fordi du som enkeltindivid ikke synes noe om det. Som Coolaid skriver, så lurer jeg også på hvor gammel du er, fordi dersom du er en myndig statsborger med slike holdninger har du tydeligvis blitt hjernevasket i oppveksten.

Hva DU måtte mene er ikke fasiten på hva alle andre måtte mene. Vi lever i et (relativt) fritt land der vi kan tenke å ta avgjørelser selv. Så å i det hele tatt poste noe slikt sier litt om hvor skrudd tanktegangen din er. Selv om du skriver "Jeg synes..." fremstår det som at du mener at dette er best for alle og at det er slik vi må oppføre oss siden vi uansett har "hundrevis av andre dager" ellers i året å ha sex på.

Håper du nå i det minste har vett nok til å se at posten din er helt på jordet, og ikke prøver å forsvare dine meninger med mer kommunistisk propaganda.

Anonymous poster hash: 519d0...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller neimen ingen rolle når man har sex!! Om noen ønsker å treffes for å ha en runde i senga, eller på sofaen, bør det sannelig ikke spille noen rolle for allmennheten!!!

Denne tråden, som svært mange andre her inne sporer helt av når det kommer noen ikke står fram annet enn anonymt, DET ER FOR DUMT!!!

Ha en fin 17mai og ha sex av hjertens lyst alle som ønsker :D Selv kan hende jeg tar meg en real runk i løpet av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med på gangbang i skauen en 17. mai for noen år siden. Fungerte utmerket det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlingstråd til de nymfomane?



Anonymous poster hash: 5020f...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...