Gå til innhold

Klissete etter vivag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på den tredje kuren av vivag melkesyretabletter. Burde vell egentlig innse at de ikke funker, men gir ikke opp håpet.

Men, jeg blir så ufattelig klissete! Noen andre som blir det?
Også er det små... plastikk-isj biter igjen i underlivet. :vetikke:
Bittesmå biter liksom, ikke store biter. Men... vanskelig å forklare. Men det er som om at den kapselen ikke oppløses helt.

Noen andre som har erfaring og vet noe om det er normalt?
Tredje kur og jeg burde vite dette, men det var ikke slik første gangen. Andre gangen var det litt nå og da. Men nå er det hele tiden. :glare:

Anonymous poster hash: 22828...95f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok du de tre kurene rett etter hverandre?

Er det sunt?

Er lenge siden jeg tok en sånn kur, men husker det var store mengder med utflod hvertfall.

Gi deg med kuren og ta en tur til legen så du får bukt med problemet som får deg til å drive å ta vivag..

Anonymous poster hash: 37878...78d

AnonymBruker
Skrevet

Tok du de tre kurene rett etter hverandre?

Er det sunt?

Er lenge siden jeg tok en sånn kur, men husker det var store mengder med utflod hvertfall.

Gi deg med kuren og ta en tur til legen så du får bukt med problemet som får deg til å drive å ta vivag..

Anonymous poster hash: 37878...78d

Har fått en kur med antibiotika. Fikk beskjed fra de på apoteket om å ta en kur med vivag for å unngå en ubalanse etter antibiotikaen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en skyllesprøyte på apoteket og bruke yoghurt naturell eller kulturmelk? Mye billigere og du slipper plastdingser og at det renner veldig etterpå når den løser seg opp. Apoteket vil selge vet du.

Anonymous poster hash: 94791...9dd

AnonymBruker
Skrevet

jeg tok sånn kur av noe slag en gang mot sopp med vagina stikkpiller. de løser seg ikke heeelt opp, det er jo derfor mange anbefaler å bruke truseinnlegg for at restene ikke skal komme rett i trusa.

Anonymous poster hash: a0896...c07
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en skyllesprøyte på apoteket og bruke yoghurt naturell eller kulturmelk? Mye billigere og du slipper plastdingser og at det renner veldig etterpå når den løser seg opp. Apoteket vil selge vet du.

mat opp i musa? nei takk.... :kvalm: blåser i om det er aldri så mye melkesyrebakterier der

AnonymBruker
Skrevet

mat opp i musa? nei takk.... :kvalm: blåser i om det er aldri så mye melkesyrebakterier der Anonymous poster hash: a0896...c07

var det jeg fikk anbefalt av legen.

AnonymBruker
Skrevet

var det jeg fikk anbefalt av legen.

fysj. bare tanken på det gjør meg kvalm.

AnonymBruker
Skrevet

fysj. bare tanken på det gjør meg kvalm. Anonymous poster hash: a0896...c07

ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror vivag er noe apotekene apekulerer i for å tjene penger. Antibiotika fører ikke automatisk til ubalanse eller sopp, men kan gjøre det i enkelte tilfeller.

Men ja, jeg fikk også økt utflod av vivag,- og null effekt.

Anonymous poster hash: 630e1...4b1

AnonymBruker
Skrevet

Tror vivag er noe apotekene apekulerer i for å tjene penger. Antibiotika fører ikke automatisk til ubalanse eller sopp, men kan gjøre det i enkelte tilfeller.

Men ja, jeg fikk også økt utflod av vivag,- og null effekt.

Hadde en sterk følese av at hun bare prøvde å selge det til meg. Bare for å tjene penger.

For jeg sa at jeg kunne heller dra til apoteket så fort symptomene kommer. Siden det er et apotek veldig nære her jeg bor. Men nei, hun anbefalte på det sterkeste å kjøpe det.

Men så kom jeg på at mensen er rett rundt hjørnet. Å de to andre gangene jeg har hatt behov for det, skjedde etter menstruasjon. Så da kjøpte jeg med.

Synes det er litt rart da. At lukten og ubehaget er ikke der hele tiden. Men jo lengre jeg holder meg, jo verre blir det når jeg tisser. Som om at det er bakteriene som hoper seg opp der nede, sammen med urinen. Må nok ta meg en tur til legen snart, for dette orker jeg ikke lengre.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sterk følese av at hun bare prøvde å selge det til meg. Bare for å tjene penger.For jeg sa at jeg kunne heller dra til apoteket så fort symptomene kommer. Siden det er et apotek veldig nære her jeg bor. Men nei, hun anbefalte på det sterkeste å kjøpe det. Men så kom jeg på at mensen er rett rundt hjørnet. Å de to andre gangene jeg har hatt behov for det, skjedde etter menstruasjon. Så da kjøpte jeg med. Synes det er litt rart da. At lukten og ubehaget er ikke der hele tiden. Men jo lengre jeg holder meg, jo verre blir det når jeg tisser. Som om at det er bakteriene som hoper seg opp der nede, sammen med urinen. Må nok ta meg en tur til legen snart, for dette orker jeg ikke lengre. TS Anonymous poster hash: 22828...95f

Enig i det du skriver. Legen hadde nok nevnt det, om det var så livsviktig med Vivag etter antibiotikakuren.

Men kanskje du kan ha urinveisinfeksjon? Dersom det er urinen som lukter, så er det et symptom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...