Gå til innhold

Eurovision 2014

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld begynner eurovision!

Noen som skal se? :)

Anonymous poster hash: 4fb9d...264

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei jeg skal ikke se semifinalene. Men jeg ser på finalen

Skrevet

Jeg ser også på!

AnonymBruker
Skrevet

Der var den obligatoriske Good evening Europe overstått, de klarte den ikke en gang i kor. Og så dne pinlige humoren. Heldigvis ser vi ikke like mye til programlederne som i gamle dager. Den gangen klarte de seg med én, selv om vedkommende presenterte hver låt.

Anonymous poster hash: 73d8f...481
Skrevet

Iii, første sangen var litt uheldig! Men Latvia sin sang er søt, da :) Og det vakre gulvet de har!

Skrevet

Jeg ser på! Haha, det er så spesielt å lage sang om å spise kake!

AnonymBruker
Skrevet

Liker Sverige sin:)

Anonymous poster hash: 4fb9d...264

Skrevet

Islendingene var kule ;)

Skrevet

Likte Island - mest fengende så langt!

Skrevet (endret)

Albania sin synes jeg var flott :) Og Russland sin også ... lover godt, vanligvis liker jeg nesten ingen av sangene ;)

Endret av Harlekin
Skrevet

Hadde sendt Island en stemme hvis vi hadde hatt muligheten i dag, ja. Den var artig!

Skrevet

Aserbajdsjan sin sang er nydelig, desverre ødelegger den grusomme engelsken hennes hele opplevelsen for meg. Klarer ikke å forstå hva sangen handler om, heller ikke forstå et ord av det hun synger...

Skrevet

Jeg har forhåndsdømt, og nå dømmer og fordømmer jeg i stor stil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns absolutt alle sangene til nå har vært gørr kjedelige. Ingen som har festet seg på minne heller.

Anonymous poster hash: 0bcf9...c27
Skrevet

Portugal sin er da vitterlig Lambada??

Skrevet

Haha, det måtte bli Ukraina fra 2007 som vant tok sølvrekorden! Det er per dags dato min favoritt grand prix-sang, og innimellom bare må jeg høre den! :grinele:

Skrevet (endret)

Island og Portugal er de eneste som har greie sanger - og Nederland var veldig bra syns jeg! Merket at jeg forsvant litt i låten og tenkte ikke så mye på at det var grand prix :rodmer:

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg liker vanligvis ikke country, men Nederland sin appellerte til min melankolske natur ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...