AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hei. Har prøvd å fjerne noen sprengte blodkar ved siden av nesen med laser, men det har ikke funket. Noen som vet om andre metoder man kan fjerne disse på? Kan man f.eks. skjære dem bort med en kniv på egenhånd? Anonymous poster hash: 17763...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Andre måter er å bruke en slags brennekniv eller strøm på sykehuset. Svir rett og slett av blodtilførselen og åren forsvinner. IKKE gjør noe hjemme, kan bli stygt og betent Anonymous poster hash: 4730e...fbd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Andre måter er å bruke en slags brennekniv eller strøm på sykehuset. Svir rett og slett av blodtilførselen og åren forsvinner. IKKE gjør noe hjemme, kan bli stygt og betent Anonymous poster hash: 4730e...fbd Ok. Har du noen erfaringer med det selv? Blir det pent? Anonymous poster hash: 17763...fef
kråkefjas Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Kan man f.eks. skjære dem bort med en kniv på egenhånd? Høres ut som en god ide
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Høres ut som en god ide Høres kanskje ikke ut som en god idé, men jeg er rimelig sikker på at det funker. Anonymous poster hash: 17763...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Kan man f.eks. skjære dem bort med en kniv på egenhånd? Anonymous poster hash: 17763...fef Hvis du har lyst til å se ut som helvete i ansiktet så foreslår jeg det. Egentlig så håper jeg at du tuller, for ingen vettuge mennesker ville foreslått noe slikt. Anonymous poster hash: 58c9a...e11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Hvis du har lyst til å se ut som helvete i ansiktet så foreslår jeg det. Egentlig så håper jeg at du tuller, for ingen vettuge mennesker ville foreslått noe slikt. Anonymous poster hash: 58c9a...e11 Jeg tuller faktisk ikke. Har skåret bort mye i ansiktet tidligere, som ikke har satt spor. Men den brennekniven hørtes jo ut som et alternativ. Noen som har erfaringer med det? Anonymous poster hash: 17763...fef
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Jeg tuller faktisk ikke. Har skåret bort mye i ansiktet tidligere, som ikke har satt spor. Men den brennekniven hørtes jo ut som et alternativ. Noen som har erfaringer med det? Anonymous poster hash: 17763...fef Du kan jo alltids prøve å skjære. Anonymous poster hash: 58c9a...e11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo alltids prøve å skjære. Tror jeg kommer til å teste det hvis ikke noen kommer opp med et bedre forslag. Å bruke tusenvis av kroner på laserbehandling var bortkastet i hvert fall. Anonymous poster hash: 17763...fef
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Ingen som har andre gode måter å fjerne sprengte blodkar på? Anonymous poster hash: 17763...fef
Professor Orm Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Jo. Hudpleiere kan ta dem bort med elektrolyse. Selvsagt er det beste å ta laserbehandlinger eller skleroterapi hos en hudklinikk, men hvis man ikke vil bruke så mye penger, er hudpleier det billigste, trygge alternativet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå