AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Plutselig falt det over meg en tanke som jeg ikke tidligere har tenkt om meg selv, men jeg tror kanskje jeg er blitt arbeidsnarkoman.. Jeg er den eneste på jobben min som jobber overtid, flere dager i uken fordi jeg ser at jeg ikke får ferdig ordrene mine viss ikke. Jeg trenger jo pengene også. Men om ikke alt er gjort slik jeg har planlagt uken min eller om en ordre kan tenke deg og drøye ut så MÅ jeg jobbe over for å få det inn i system igjen. Jeg har også hele tiden sagt at jeg skal begynne å trene, men jeg innser nå at dette har jeg sagt i snart et år uten at jeg har følt at jeg har tid til det.. Kroppen tar jo selvfølgelig også på, av all jobbingen, (har en fysisk krevende jobb) men den følelsen jeg får inni meg om jeg vet at kundene ikke får igjen produktene sine før helgen eller den avtalte tid er helt forferdelig. Arh.. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortsette slik? Eller burde jeg søke hjelp? Hvor kan det ende om jeg fortsetter? Jeg elsker følelsen av å mestre, oppnå og klatre frem i livet. Men Jeg liker utrolig nok ikke jobben min en plass...Men jeg er avhengig av god inntekt (stort lån) Og nå fortiden gir ikke arbeidsmarkedet meg sjangsen til å få en bedre jobb:) Hjelp?😊Anonymous poster hash: 7c74d...c76
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Kjenner jeg er litt misunnelig på deg. Anonymous poster hash: e1651...282
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå